- ارسال کننده: lı__ARdÖuR AgONy__ıl تاریخ: ۹۲/۰۷/۰۴

دانش آموزان سمپادی میانه افتخار آفریدند.

 

 
 

11:021392/5/20

یکشنبه

 

طرح های پژوهشگری دانش آموزان آذربایجان شرقی رتبه برتر کشوری را کسب نمود


رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان کشور با ارسال نامه ای به مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی فهرست 4 طرح دانش آموزان این استان که موفق به کسب رتبه برتر و شایسته کشوری شده اند را اعلام نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خانم مهری سویزی با ارسال نامه ای به مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی فهرست طرح های دانش آموزی مدارس استعدادهای درخشان این استان که در نهمین مسابقه پژوهشگران جوان سمپاد موفق به کسب عنوان های برتر و شایسته تقدیر گردیده اند را اعلام نمود.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در این نامه مراتب تقدیر و سپاس خود را از کلیه مسئولان، مدیران، معاونان، معلمان و مشاوران و خصوصا دانش آموزانی که در کسب این عناوین ایفای نقش نموده اند اعلام کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم در این خصوص اظهار داشت 41/7 درصد طرح های منتخب کشوری از مدارس استعدادهای درخشان استان آذربایجان شرقی می باشد.

آقای فیروز رضایی همچنین افزود در دوره راهنمایی تحصیلی استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران و کرمان هر کدام در این مسابقه دارای یک طرح برتر کشوری هستند.

وی چهار طرح دانش آموزان این استان را که در نهمین مسابقه پژوهشگران جوان سمپاد موفق به کسب رتبه برتر و شایسته تقدیر شده اند را به شرح زیر اعلام نمود:

مجریان طرح

مرکز آموزشی

عنوان طرح

رتبه

گروه علمی دوره راهنمائی

علی مقدّمی ، امیرحسین نوری

علامه امینی میانه

جنگ نرم و نسبت آن با قرآن و مهدویت

برتر

علوم اسلامی

زهرا اکبرزاده

فرزانگان مرند

جزامیان تبریز

شایسته تقدیر

علوم اجتماعی

مجریان طرح

مرکز آموزشی

عنوان طرح

رتبه

گروه علمی دوره متوسطه

فاطمه بیگلری،آیسان رضاقلی زاده،سودابه نظری

فرزانگان میانه

بررسی موسیقی ایرانی و اسلامی در نگاه ابوعلی سینا

شایسته تقدیر

علوم اسلامی

تینا اصغرزاده قدیم

فرزانگان (1) تبریز

ساخت تفنگ الکترومغناطیسی

شایسته تقدیر

برق و الکترونیک

 

1
1