- ارسال کننده: تقی رحیمی تاریخ: ۸۹/۰۵/۱۷

فرماندار میانه: ایجاد تحول در عرصه خبررسانی شهرستان ضروری است

به گزارش خبرنگار قافلان، سید حمید یزدانی که در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان سخن می گفت،  با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول در عرصه خبررسانی شهرستان، از جهاد رسانه ای در میانه خبر داد و گفت: کلیه ادارات شهرستان باید قدم های موثری برای اطلاع رسانی خدمات انجام شده بردارند.

فرماندار میانه با اشاره به مشکلات اطلاع رسانی در شهرستان، از تحقق نیافتن وعده ایجاد دفتر خبری در میانه انتقاد کرد و گفت: جای بسی شرمندگی است که در شهرستان به این بزرگی مکانی برای اختصاص دادن به این مهم وجود ندارد.

وی افزود: در حالی که رسانه ها در عصر ارتباطات حرف اول را می زنند، در شهرستان ما سرعت لازم برای همراهی این جریان وجود ندارد.

یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود اخلاق رسانه ای، انتقاد از منظر مردم، نشان دادن زیبائیهای شهرستان، شناساندن توانمندیهای منطقه و استقلال حرفه ای را از ویژگیهای یک خبرنگار متعهد عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که تمامی دست اندرکاران شهرستان راه را برای فعالیت مطبوعات و خبرنگاران هموار سازند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعالرسانه های جمعی شهرستان با اهداء لوح یادبود وهدایایی از طرف فرماندار، شهردار، شبکه بهداشت و درمان، دانشگاه آزاد اسلامی، تربیت بدنی، آموزش و پرورش، شرکت فولاد آذربایجان و اداره آب و فاضلاب میانه تجلیل شد.