- ارسال کننده: سعید حاصلی تاریخ: ۹۲/۰۶/۳۱

از نشست خبری مشترک تا کُله بوز!

بالاخره خبر خوش شامگاه جمعه رونمایی شد.

اولین نشست مشترک نمایندگان

خبری که بزرگ بود و دور از دسترس و غیر قابل باور.

اما شد؛ یعنی کردیم دست در دست هم، قدم به قدم، و شب و روز باهم

در زیر بارش نامهربانی ها، در زیر رگبار تهمت ها، آماج تهدید ها شدیم

اما

هیچکدام مأیوسمان نکرد چون هدف بالاتر از این هوچی گری ها و هجمه ها و ادبیات پوپولیستی بود.

جوانان شهر نشان دادند می توانند خود و کارها را پیش ببرند

پس چه بهتر که به جای سنگ شدن و سد شدن مقابل خواسته های مدنی و به حقشان، همراه و همدلشان باشید و گرنه قدرت این سیل بزرگتر از شماها را هم با خودش خواهد برد.

دست های پشت پرده و صاحبان قدرت بدانید که تنگ نظری ها و تهدیدات تان روحمان را وسعت می بخشد، قوی ترمان می کند، مصمم مان می کند، چون ما شهروند این شهر هستیم و عاشقانه ترین غزل ها را با تمام وجودمان برای شهر عزیزمان می سراییم.

جلسه دیروز در حالی با غیبت آقای نماینده برگزار شد که به طور مستند و مستدل قول و هماهنگی حضور در جلسه را داده بودند (دوستم آقای احمدی تعدادی از اسناد را به معرض دید عموم گذاشتند در صورتی که این شانتاژ رسانه ای و تهمت دروغ بستن به ما ادامه داشته باشد، همانگونه که خدمت نماینده ی نماینده محترم عرض کردم ادامه ی اسناد و مکاتبات با نماینده هایشان را رونمایی خواهیم کرد.) اما همین جلسه نکات زیادی در بر داشت؛ نکاتی عمیق و قابل تأمل

دیروز تجلی اراده جوانانی بود که نشان دادند کاری که ریش سفیدان و بزرگان شهر _حال چه برای منفعت شخصی چه برای در خطر بودن موقعیت!!هایشان_ در تاریخ شهر نکرده اند و نخواسته اند بکنند این ها می توانند بکنند.

دیروز تجلی بدقولی، بد اخلاقی و بی احترامی آقای نماینده بود به جمعی مشتاق آینده روشن شهرمان با دو نماینده، دست در دست یکدیگر.

http://www.gaflannews.ir/aks/uploads/1379814316.jpg

دیروز نقطه ی عطفی بود که نشان داد حلقه ی گمشده شهر ما جلوتر از تمام شعارها و وعده ها و وعیدها فقط و فقط صداقت است، صداقت

دیروز جمع کوچک اما صمیمی مان نشان داد برندگان واقعی جوانان این شهر هستند.

برنده اند که در جلسه ای که 3 ساعت و یک ربع ساعت طول کشید می شود نماینده را به چالش کشید اما کوچکترین بی احترامی ای نکرد.

برنده اند مسئولانی که به حرمت قول و عقیده شان آمدند و به جمع بی احترامی نکردند.

و بازنده اند افرادی که نام فتنه برای این مراسم بی ریای نشست خبری نهادند.

بازنده اند افرادی که در نهایت ناجوانمردی و توهین _حتی نام خانوادگی مان را به استهزاء بستند_ سعی کردند مانع مان شوند اما غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما.

نکته مهم این که : بر فرض محال نامه نگاری ها دروغ، هماهنگی های تلفنی دروغ، پیامک ها دروغ، وجدانتان را قاضی کنید و صادق باشید که شما را به همان وجدانتان رجوع میدهم که ببینید آیا ذره ای دروغ می گوییم که مارک دروغ به ما می چسبانید؟ اصلاً ببینید وجدانتان چه می گوید!

حرف آخر برای مافیاها و قدرت طلبان: دوستان عزیز به جای اینکه به سمت آفتاب سنگ پرتاب کنید بیاید دست در دست هم و در نهایت احترام و فروتنی درخشش را به تماشا بنشینیم که بسیار تماشایی است.

1
2
3
1 2 3