- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۲/۰۶/۳۰

اولین نشست خبری مشترک نمایندگان شهرستان میانه ناکام ماند!

اولین نشست خبری مشترک نمایندگان شهرستان میانه در حالی برگزار شد که یکی از نمایندگان در این نشست حضور نیافت!

بعد از رایزنی های فعالان عرصه ی خبر با دفاتر و افراد نزدیک به نمایندگان شهرستان میانه جهت تحقق بخشیدن به وعده و وعیدهایی که در مورد نشست مشترک در جلسات انفرادی نمایندگان مکرراً تکرار می شد، روز جمعه 29 شهریورماه نقطه ی مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی میانه کلید خورد تا برای اولین بار نشست خبری مشترک نمایندگان در تاریخ میانه ثبت شود.

به گزارش خبرنگار قافلان؛ نشست خبری مشترک بین نمایندگان شهرستان و فعالان عرصه ی خبر در سالن آمفی تئاتر ارشاد(واقع در معلم جنوبی) در حالی برگزار شد که طبق هماهنگی ها و رایزنی های قبلی با دفاتر نمایندگان شهرستان مقرر شد که ساعت 19 روز جمعه هر دو نماینده در این جلسه حضور یافته و پاسخگوی سوالات و شنونده ی پیشنهادات فعالین عرصه خبر باشند.

در پی این نشست که تنها یکی از نمایندگان و آن هم سید بهلول حسینی در موعد مقرر در این نشست حضور یافت، بعد از گذشت دقایق و حتی ساعت ها دیگر اهالی خبر امید به حضور نماینده ی دیگر شهرستان، محمدعلی مددی را از دست داده بودند و پس از گذشت یک ساعت و نیم از شروع این جلسه، افضل حسینخانی نماینده ی نماینده مردم شهرستان میانه! در این جلسه حضور یافت و علت عدم حضور مددی، نماینده میانه را عدم هماهنگی دفتر این نماینده عنوان کرد که این توجیه با عکس العمل بانیان این نشست همراه بود که اعلام داشتند: این هماهنگی علاوه بر اینکه با روابط عمومی نماینده ی محترم صورت گرفته است با نزدیکترین افراد نماینده(اقوام درجه1) نیز رخ داده که این توجیه به هیچ وجه مورد قبول نیست و این مورد باعث شد تا اولین نشست خبری مشترک نمایندگان شهرستان میانه همچنان ناکام بماند!

این جلسه حدوداً 3 ساعته با گلایه ی پرسشگران از نماینده ی غایب این جلسه همراه بود که در انتظار پاسخگویی به  ابهامات و مشکلات شهرستان از هر دو نماینده شهرستان بودند، ادامه یافت.

 

1
2
3
1 2 3