- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۰۶/۳۰

تبریک به شهردار محترم و شورای شهر

تمام ایران سرای من است . هر کجای کشور عزیزمان آباد و آبادتر شود باعث سربلندی هر ایرانی است . وقتی می شنویم که فلان شهر آباد شده است و شهردارش شهردار برتر استان شده است همان شهر مرند را می گویم باعث خوشحالی می شود و این انتخاب شایسته را به ایشان و اعضای محترم شورای شهر تبریک عرض می نمایم و خطاب به اعضای محترم شورای شهر که ما کجای خط ایستاده ایم ؟ پیشرفت چیست!

شهر مرند توسعه یافته است ! مجتمع تجاری افتتاح می کند . هایپرمارکت افتتاح می کند . خیابانهای توسعه یافته با آسفالت مناسب ، فضای سبز توسعه یافته و دیگر نیاز به توصیف نیست .

اما شهرمان میانه را بگوییم : در آستانه عید نوروز این بار شاهد تمیزی شهر نبودیم و گلکاری را به دست باد سپردیم . تازه به یاد فضای سبز افتاده ایم . نه خیابانی افتتاح کرده ایم و نه آسفالت مناسب و نه ...

خیابانی را تعریض می کنیم ولی نصفه کار رها می کنیم . تابلوهای راهنما نصب می کنیم ولی زیبایی خاصی ندارد تازه یادمان رفته بود که در تابلو کدام سمت را نشان دهیم . اعضای محترم شورای شهر میانه آقایان میعاد و رجبی شما عزیزان با پیچ و خم شهرداری آشنا هستید و مشکلات را لمس کرده اید ورودی های شهرمان نابسامان است ! راستی بقیه اعضای محترم شورای شهر نابسامان یعنی چه؟

این همه پروژه های عمرانی در سطح شهر اجرا می شود کدامین را توصیف کنیم در خواب هم ندیده ایم ! عزیزان راستی زمان آن نرسیده است که از کسانی که این همه انتقاد می کنند به جلسه شورا دعوت کنید تا شاید راه حل مناسب ارائه بدهند.

دوستان گرامی بیایید طلسم را بکشنید باور کنید با کمترین هزینه می توان آباد کرد ولی با مدیریت توانمند. مثلا چرا خیابانی را که تازه آسفالت شده است حفاری می شود چرا قبل از آسفالت ریزی هماهنگی لازم صورت نمی گیرد! با چند ورق نامه اداری نیز می توان مشکل را حل کرد! راستی اسفالتی را که به پیمانکار واگذار می کنید اگر کمی دقت و نظارت شود دیگر شاهد از بین رفتن آسفالت نمی شویم که این همه بیت المال اسراف شود.

عزیزان و سروران گرامی ، اعضای محترم شورای شهر دقت کنید که به تک تک رای ها مدیون هستید . آقایان گرامی نمی شود شهر را با مدیریت توانمند از د ست چاله ها نجات داد ! شما بگویید در کدام شهر کشور عزیزمان این همه چاله است باور کنید در روستا نیز چنین وضعیتی نداریم! پیشنهاد :

تعداد درب پوش های آب و فاضلاب که اکثر عمده چاله های شهر را شامل می شوند را شناسایی و با کمی همت و تلاش می توان آنها را همسطح آسفالت خیابان کرد! خیابان معلم شمالی نمونه بارز که چند روزی است که چند درب پوش هم سطح آسفالت شده است و چند مورد نیز همچون علف هرز بلندتر و چند موردی نیز رویش کمتری داشته است . اعضای محترم شورای شهر این یعنی عدم مدیریت و نظارت مناسب و بی تفاوتی کارگری که مشغول هم سطح کردن آن می باشد.

پیشنهادهای خوبی می توان داد ولی استقبال کننده کیست؟

سال گذشته پیشنهاد دادیم که یکی از میادین شهر را بنام میدان مادر نامگذاری شود تا عظمت و بزرگی  این مادران را فراموش نکنیم و مجسمه ای از مادر را که فرزندش در حال بوسیدن پای مادرش می باشد را به نمایش بگذاریم تا کودکان بدانند برای بوسیدن پای مادر هم وضو باید گرفت.

اعضای محترم شورای شهر پیشنهادهای خوبی می تواند داد در باب توسعه فضای سبز.

راستی چرا در این شهر سرمایه گذارانی دیده نمی شود که مجتمع تجاری، پارکینگ طبقاتی و ... مهیا کنند! راستی چرا نمی توانیم مشکل ترافیک را حل کنیم . بیایید برای شهرمان برنامه ریزی کنیم تا شهردار را موظف به اجرای آن نماییم تا شاید شهرمان پیشرفت کند . شهر مراغه به فکر احداث مترو برای ده سال آینده می باشد . شهر مرند توسعه می یابد مشکل شهر ما چیست ؟ عدم برنامه ریزی

1
1