- ارسال کننده: کمیل میانه تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۹

حجت الاسلام زواری نسب امام جمعه موقت شهرستان : نیروهای نظامی و انتظامی کشور مایه عزت دین هستند

به گزارش خبرنگار ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ویژه میانه _ حجت الاسلام زواری نسب امام جمعه موقت شهرستان ویژه میانه در خطبه های نماز وحدت آفرین عبادی سیاسی جمعه پس از دعوت نمازگزاران  به تقوای الهی افزود : انسان در برابر مشکلات و شدائد فقط باید از خداوند متعال استمداد کند.

خطیب موقت جمعه شهرستان با اشاره به روز 31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز هجوم همه جانبه اهالی استکبار به کشور ایران اسلامی افزود : در 8 سال جنگ تحمیلی سپاه و ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی بااتحاد خود با تبعیت از دستورات امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دنیا افتخار آفریدند و دشمنان را سرجای خودشان نشاندند.

وی در همین زمینه افزود : امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند : لشگریان خداوند دژ محکم مردم هستند و زینت والیان ومایه امنیت راهها و مایه ی عزت دین هستند.

حجت الاسلام زواری نسب با استفاده از این روایت خاطر نشان کرد : سپاه و ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی مایه عزت دین هستند.

امام جمعه موقت شهرستان بااشاره به روز دوشنبه 1 مهرماه آغاز سالتحصیلی مدارس کشور در باب کسب علم بیان کرد : امام صادق (ع) می فرمایند:هرکس بخاطر خدا علم بیاموزد و بخاطر خدا به کسی علمی بیاموزد و به علمش بخاطر خدا عمل کند در آسمانها این شخص را شخص بزرگواری صدا می زنند.

وی همچنین به مناسبت آغاز سالتحصیلی مدارس به لزوم دستگیری از نیازمندان در خریداری لوارم التحریر و کتب درسی فرزندان آنها تاکید کرد و مردم را به انجام این کار خداپسندانه دعوت کرد/.

 

1
2
1 2