- ارسال کننده: امید کوهی تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۹

طول عمر بنر های تبلیغاتی در میادین شهر میانه

اخیرا در پی نصب پر تعداد بنر های تبلیغاتی و اطلاع رسانی ادارت و سازمان ها، توسط شهرداری میانه در میادین شهر ،گویی معزلی دیگر گریبان گیر عوامل اجرایی و مشتریان این محل های تبلیغاتی شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : چند صباحیست در سطح شهر میانه شاهد صحنه هایی هستیم که واقعا باعث تاسف است . هر شهروند میانه ای  وقتی صبح از خانه و کاشانه خود بیرون می آید و وقتی به میادین شهر سری میزند همواره رو دروی خود بنر های گوناگون و رنگارنگی که در قسمت های تعیین شده به قصد تبلیغات و اطلاع رسانی توسط عوامل شهرداری نصب شده اند را میبینید .

هر یک از این بنر های عریض و طویل که با هزینه نسبتاً بالا برای چاپ و نصب ، با هماهنگی هایی انجام شده با شهرداری میانه برای مدت زمان معین در مکان مشخص شده نصب میشوند تا در دید عموم مردم بمنظور تبلیغات یا اطلاع رسانی باشد . اما نکته قابل توجه اینجاست که عمر این بنر ها در حالت عادی به چند روز هم قد نمی دهد و شاید در طول مدت زمان فاصله یک شب تا صبح طول نمی کشد که شما با چنین صحنه ای رو در رو شوید ...

پایگاه اطلاع رسانی میانا

سوال اصلی اینجاست چه کسی پاسخ گوی این وضع حاضر است ؟

آیا برخی شهروند نما ها که هیچ گونه ارزش و احترامی به حقوق سایر همشهریان خود ندارند تا کی به این کار ناشایست خود ادامه خواهند داد . آیا کشیدن یک چاقو بر روی بنر کار خیلی ارزشمندی است و یا باعث شادی و دلخوشی آدمیست که برخی افراد اینگونه چهره شهر خود را برهم میزنند و تابلویی تمام نما از فرهنگ مردم در مقابل دیدگان همگان میگذارند ؟

تکلیف کسانی که با صرف هزینه و وقت . کور سوی تبلیغات خود و پیشرفت کاری را در این گونه اطلاع رسانی ها میدانند و شاهد چنین صحنه هایی هستند چیست ؟ 

پایگاه اطلاع رسانی میانا

 

روی سخن با کسانی است که بدون توجه به حقوق شهروندی دست به چنین کاره ای ناشایستی میزنند میباشد . امیدوارم اینگونه حرکات و رفتار ها از برخی افراد سر نزد تا در این میان فرهنگ مردم میانه زیر سوال نرود و به اصطلاح ،تر هم با خشک نسوزد از نیروی انتظامی هم در خواست داریم در صورت مشاهده و یا گزارشات مردمی در این خصوص حتما موضوع را سریعا پیگیری کنند .

پایگاه اطلاع رسانی میانا

پایگاه اطلاع رسانی میانا

1
1