- ارسال کننده: مجتبی اطهری تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۹

اگربه وظیفه خود درست عمل نکنیم مرتکب خیانت شده ایم

رسولی نژاد در آئین تودیع و معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد میانه در خصوص تعریف مدیریت گفت: مدیریت یعنی هدایت، تقسیم کار، نظارت و کنترل برای رسیدن به اهدف از قبل تعیین شده ، همچنین مدیریت انجام دادن کار توسط دیگران با حداقل امکانات و زودتر رسیدن به هدف و برنامه می باشد. 

وی با تاکید بر اینکه رئیس جدید واحد میانه نباید وارد چرخه سیاست شود اظهار داشت: آنچه که باید برای رئیس جدید این واحد دانشگاهی مهم باشد واحد میانه و  تصمیم گیری برای رشد و تعالی آن است .

دکتر علی سلمانپور رئیس جدید واحد در خصوص اهداف آینده تصریح کرد:  ارتقاء  کمیت  وکیفیت آموزش، پژوهش و فرهنگ از جمله اهداف ماست .

سلمانپور بیان کرد: امروزه رقابتی که بین دانشگاههای آزاد، دولتی، پیام نور و سایر موسسات آموزش عالی وجود دارد باعث می شود که با جدیت به دنبال ارتقاء کمیت باشیم و این افزایش اتفاق نمی افتد مگر اینکه رشته های تحصیلی خوب و پرطرفداری برای جذب دانشجو فراهم نماییم.

حکم ریاست دکتر علی سلمانپور بعنوان رئیس جدید  دانشگاه آزاد واحد میانه توسط دکتر رسولی نژاد دبیر منطقه 13 ابلاغ شد ه و از دکتر علیرضا حسین پورسنبلی نیز تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است در این مراسم  جلسه تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزشی ترکمانچای وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی نیز با حضور دبیر منطقه 13، مسئولین دانشگاه در مرکز ترکمانچای برگزار گردید و دکتر سید علی خواجه الدینی به عنوان رئیس جدید این مرکز آموزشی معرفی و از زحمات محمد میانجی نیز تقدیر شد.

1
1