- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۸

رئیس جدید دانشگاه آزاد میانه: زیر ساخت ها برای توسعه واحد مهیاست

رئیس جدید دانشگاه آزاد میانه با بیان اینکه زیر ساخت ها برای توسعه واحد مهیاست گفت: در گذشته کارهای بسیار خوبی برای توسعه واحد میانه صورت گرفته که مرهون زحمات همکاران من در این واحد بسیار بزرگ دانشگاهی است.

دکتر علی سلمانپور که به تازگی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه منصوب شده، در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه ی میانه با بیان این مطلب که رشته های موجود در این دانشگاه بسیاری از نیازهای جامعه را پوشش می دهد افزود: تلاش من برای دوام موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، تصویب رشته های پرطرفدار خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از کمبود دانشجو در دانشگاه های سراسر کشور افزود: ظرفیت های موجود در واحد میانه جوابگوی افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی است که دانشجویان متقاضی را به سمت خود جذب کند. وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به جایگاه والای علمی واحد میانه خواستار همفکری و همراهی اعضای هیات علمی و مسئولین شهرستان برای توسعه ی آموزش عالی در شهرستان بزرگ میانه شد.

در ادامه ی این دیدار، خلفاپور فرماندار ویژه میانه نیز ضمن خوش آمدگویی به رئیس جدید دانشگاه آزاد میانه ابراز امیدواری کرد که حضور ایشان در میانه مایه وحدت در آموزش عالی شهرستان شود.

خلفاپور با تاکید بر تعامل بین دانشگاه های شهرستان، گفت: تلاش کنید تا مجموعه های دانشگاهی در میانه از حالت جزیره ای خارج شوند و تعامل با سایر ادارات تقویت گردد. وی با اشاره به تشکیل شورای آموزش عالی شهرستان، این شورا را محلی برای چالش های آموزش عالی توصیف کرد و خواستار ارتباط نزدیک دانشگاه با صنعت در شهرستان شد.

1
1