- ارسال کننده: مجتبی اطهری تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۶

مردم باید با دیدن پلیس احساس امنیت کنند

فرماندارویژه شهرستان میانه گفت: حضور پلیس باید طوری باشد که مردم با دیدن آنها احساس امنیت و آرامش کنند.
تقی خلفاپور با تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس و میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت در جمع عوامل نیروی انتظامی و جمعی ازشورای اداری شهرستان خواستار همکاری تمامی سازمانها با نیروی انتظامی شد.
خلفاپور گفت: ماموریت نیروی انتظامی به تبع خاص بودن شرایط و با توجه به وضعیت روحی و روانی مردم ازاهمیت ویژه ای برخوردار است که در این راستا ماموریت نیروی انتظامی بعنوان برقرارکننده نظم و امنیت باید به موقع انجام شود.
وی با بیان اینکه ارتقاء جایگاه نیروی انتظامی و تامین امکانات مورد انتظار است افزود: وضعیت میانه باتوجه به وسعت و پراکندگی  با هیچ شهرستانی قابل قیاس نیست اما انتظار می رود که عزیزان با تلاش شبانه روزی تمام مشکلات و کاستی ها را بر طرف کرده و کماکان به ایثارگری خود ادامه دهند.معاون استاندر با تاکید بر همکاری سازمانها با نیروی انتظامی گفت: حفظ آرامش و امنیت مردم بدون پشتیبانی سایر سازمانها امکان پذیر نخواهد بود.
وی با انتقاد از وضعیت ترمینال به جهت عدم  نظم و ترتیب و هماهنگی در سایه بی کفایتی مسوول آن  گفت: این وضعیت قابل قبول نیست و مسوول ترمینال باید به این  وضعیت رسیدگی کند زیرا قرار نیست فرماندار کارهای اساسی شهر رارها کرده و فکر و ذکرش ترمینال باشد.
خلفاپور صداهای ناهنجار اگزوز موتورها در شبها را از دیگر مشکلات خواندو اظهارامیدواری کرد که نیروی انتظامی با اجرای برنامه ها و پوست اندازی جدید  موجب دلگرمی و شادی مردم شود .
فرماندارویژه میانه در این جلسه اززحمات  سرگرد عظیم زاده رییس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی میانه تقدیر کرده و برای سرهنگ دوم سیاوش شکورزاده بعنوان رئیس جدید آرزوی موفقیت کرده و گفت: پلیس باید با اقتدار و احترام ماموریتهای  دیگری از قبیل جمع آوری خودروهای سنگین ، برخورد با افرادی که در سطح شهر ناامنی ایجاد می کنند، آلودگی های صوتی ،  مزاحمتهای خیابانی،  برخورد با اراذل و اوباش ، جمع آوری معتادان موفقتراز گذشته عمل کنند.سرهنگ غلامرضا عطایی معاونت پیشگیری عملیات نیز در این جلسه با بیان اینکه در طول اجرای ماموریتها باید به موضوع امنیتی توجه ویژه شود گفت: در تامین امنیت فقط نیروی انتظامی دخیل نیست بلکه 26سازمان در مبحث امنیت درگیرند که در این راستا  مشارکت تنگاتنگ ادارات ضرورت می یابد.
همچنین در این جلسه سرهنگ دوم علی گرمرودی دبیرمراسم هفته ناجا با اشاره به نامگذاری امسال بنام  
اقتدار پلیس در سایه مردم داری  و قانون مداری  با بیان  برنامه های هفته نیروی انتظامی افزود:
برگزاری همایشهای علمی در خصوص معضلات اجتماعی شهرستان با همکاری دانشگاهها و مراکز علمی ، 
بازدید دانش آموزان از یگانهای انتظامی و آشنایی با تجهیزات فنی و الکترونیکی مدرن ناجا ،مانور مقابله با مزاحمتهای خیابانی، اجرای طرح فرهنگ یاران و طرح همیاران پلیس و طرح محله محور،اجرای طرحهای مبارزه با مواد مخدر و اراذل و اوباش، برگزاری نمایشگاههای متعدد و ... از مهمترین برنامه های اجرایی در هفته نیروی انتظامی خواهد بود.

 منبع:http://www.mianeh.gov.ir/%D8%A2%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D9%88-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%A8/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/2768-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF.html

 

1
1