- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۵

فرماندهی انتظامی میانه رتبه ی برتر نظارت تخصصی را از آن خود کرد

کسب رتبه برتر نظارت تخصصی فرماندهی انتظامی میانه

بر اساس نظارت تخصصی ناجا, فرماندهی انتظامی شهرستان در زمینه ی  نظارت تخصصی در سال 92 رتبه برتر استانی را به خود اختصاص داد . 

000

به همین منظور تقی خلفاپور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اهداء لوح تقدیری از تلاشها و جدیت فرماندهی انتظامی شهرستان و تمامی همکاران تشکر و قدردانی کرد و با تبریک هفته دفاع مقدس همگرایی ، همسویی و همبستگی بین دولت و مردم باعث شده همه دست در دست هم در مقابل دشمن همگام حرکت کنیم.

خلفاپور با اشاره به تحولات اخیر منطقه بحث استراتژیک سوریه که هر هفته مدل جدید به خود می گیرد گفت استکبار جهانی مدلهای مختلفی را بکار برده و این مدلها تکراری و رنگ و رو باخته شده است .

وی گفت اوایل انقلاب هم مدلهایی از سوی استکبار اجرا شد اما تنها کسی که پیش بینی کرد دشمن از این مدلها نتیجه نحواهد گرفت و جنگ را مدتها پیش از آن پیش بینی کرد حضرت امام بودند .

آمریکا مانور سیاسی در منطقه جنگ نرم را شروع کرد واما بالاخره موضع سیاسی آمریکا تغییر کرد تا استکبار جهانی با شکست سیاسی دیگری مواجه شوند . ما منتظر یک اشتباه دشمنیم و بسیجیان در دوران دفاع مقدس سرداران امروزند.

فرماندار ویژه میانه در ادامه گفت استکبار بدنبال التقاط و انحرافی کردن جریان سیاسی است ولی وقتی دیدند نتیجه نمی گیرند بدنبال انهدام شدند. همانند زمان انقلاب که گروههای سیاسی را با بیش از 30 گروه در اوایل انقلاب تلاش کردند , امام و خط امام را منحرف کنند نشد.

 سوریه مرکز ثقل مبارزین جهانی است و خط مقدم سنگرهای سوریه است و اگر این خاکریز و جبهه بشکند شکست بزرگی است سوریه غزه و لبنان نیست.

000

 

جنگ بهنفع کشورهای اسلامی نیست و استکبار بدنبال راه اندازی ذراتخانه های خود هستند و در واقع بهترین بازار است برای منافع شرق و غرب البته ما هم تسلیحات نظامی داریم نیاز داریم آنها را که آخرین مدل هستند امتحان کنیم اما ما جنگ افروز نیستیم و

 

 استراتژی دفاع معتقدیم در هر نقطه از دنیا مسلمانان به خطر بیفتند آیین و دین ما برای ما وظیفه تعریف کرده در دفاع حمایت کنیم و عدم حمایت ظالم در مقابل مسلمان مظلوم کار لائیک هاست .

خلفاپور در پایان گفت در جنگ بفرموده امام(ره), حسین وار وارد میدان شدیم و پیروز شدیم 230 هزار شهید و شهدای زنده تقدیم انقلاب کردیم . امام حسین (ع) نام اسلام را در تاریخ زنده نگه داشتند و ما هم مادرانی داشتیم که کمر فرزندانشان را بستند و گفتند تا پیروز نشوید برنگردید و حق پشت کردن به دشمن را ندارید .

 رضا امامی

000

000

 

 

1
1