- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۵

زلزله ی تحولات دانشگاه آزاد دامن رئیس را هم گرفت/ سنبلی رفت, سلمانپور آمد

هفدهمین اجلاس معاونین و مسئولین عمرانی واحدها و مراکز منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان میانه

 اجلاس معاونین دانشگاه آزاد اسلامی در واحد میانه / تودیع و معارفه ریاست ...

هفدهمین اجلاس معاونین و مسئولین عمرانی واحدها و مراکز منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان میانه برگزار شد .

رسولی نژاد دبیر منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص گفت : در راستای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی و روند رو به رشد کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است فضاهای دانشگاه هم به سمت رشد و توسعه باشد و تمهیداتی برای نگهداری سرمایه های عظیمی که ایجاد شده است صورت پذیرد .

 از آنجاییکه در واحد میانه ساختمانهای خوبی از نظر عمرانی و تعمیر و نگهداری ساخته شسده است این واحد برای تشکیل این اجلاس انتخاب شد .

وی اهداف این اجلاس را پیش زمینه ای برای اجلاس کشوری که در شیراز برگزار خواهد شد  و برای بررسی مشکلات مشابه واحدها هست و انعکاس آن به سازمان مرکزی و یا همان اجلاس ؛ انتخابات شورای عمرانی منطقه ؛ بررسی و تصمیم و تمهیداتی در مورد مشکلاتی که بر اثر تورم دامنگیر واحدها شده و غالب پیمانکارهای دانشگاه آزاد اسلامی با آن مواجه شده اند عنوان کرد .

اضافه می گردد هرچند مدتی است سیر تحولات در دانشگاه آزاد میانه مثل زلزله به اوج خود رسیده بود ولی بعد از ظهر آن روز پس لرزه های تغییرات و عزل و نصب ها با تودیع و معارفه ی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بصورت کاملاً غیرمنتظره دامن رئیس واحد را هم گرفت و دکتر علیرضا حسین پور سنبلی تودیع و دکتر علی سلمانپور بعنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه معارفه شد .

 رضا امامی

1
1