- ارسال کننده: سرباز حریم ولایت تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۴

دیدار نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با کارکنان سپاه

دیدار نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با کارکنان سپاه
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی: نمایندگان مجلس موافق اصلاح برنامه های دولت گذشته در راستای خدمات رسانی بیشتر به مردم هستند نه حذف برنامه های و طرح های سازنده
 

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با فرمانده جدید و کارکنان سپاه ناحیه میانه در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه دیدار کرد.

    در این دیدار، سید بهلول حسینی با اشاره به سیاستهای مجلس شورای اسلامی در برابر برنامه های دولت ، گفت: دولت جدید، دولتی میانه رو و اعتدال گراست که علاوه بر برنامه های راهبردی جدید ، برنامه هایی نیز بر مبنای اصلاح نقاط ضعف دولت های گذشته و تقویت نقاط قوت آن بنا نهاده است و نمایندگان مجلس نیز همکاری و همراهی مناسبی را با طرح های دولت پیش گرفته اند.

   نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه حذف همه برنامه های دولت گذشته غیرمنطقی و غیرعقلانی است، گفت: باید قبول کرد که همه دولت ها ضعف ها و قوت هایی در برنامه هایشان داشته اند که اصلاحات در نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت همچنین پایه ریزی برنامه های جدید بر مبنای منویات رهبری و راهبردهای مدبرانه ایشان در اداره امورات کشور، رمز پیروزی دولت جدید خواهد بود.

  وی بر خدمت صادقانه به مردم بخصوص مردم محروم تاکید کرده افزود: نمایندگان مردم و دولت بایستی در همه برنامه ها، توان مردم را در نظر گرفته و از خدمت رسانی به مناطق محروم و قشر ضعیف و مستضعف غافل نشوند.

   حسینی همچنین از حضور چشمگیر مردم در انتخابات تقدیر کرده افزود: نقش سپاه در این انتخابات در بصیرت دهی مردم بسیار مهم و کلیدی بود ضمن اینکه عملکردش در این عرصه با درایت کامل و با بی طرفی تمام، موجبات حضور آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوقهای رای را فراهم کرد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه میانه

1
1