- ارسال کننده: حامد .کبیری تاریخ: ۹۰/۰۵/۱۹

شهردار میعاد: به کسی باج نمی دهم

 

تصور چنین وضعیتی برای من قابل پیش بینی بود. من با 4 رای اعضای 7 نفره شورای شهر شهردار شدم و به پشتوانه همان 4 رای 20 ماه است که به عنوان شهردار خدمت می کنم.

 

مجید میعاد که در جلسه استیضاح و در دفاع از عملکرد خود سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: شدت گرفتن مخالفت برخی اعضای شورای شهر با بنده به خاطر کوتاه شدن دست آنها از منافع شهرداری است.

 

 شهردار میانه در شرح عملکرد 20 ماهه خود به عنوان شهردار شهر، با انتقاد شدید از عدم همراهی 3 عضو مخالفی که به وی رای نداده بودند، به موارد مطرح شده در متن استیضاح پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوال اساسی مطرح شده در استیضاح که عنوان شده بود "شهردار با شورای شهر تعامل ندارد" گفت: بنده به خاطر تعامل بیشتر با اعضای شورای شهر است که 20 ماه دوام آوردم و گرنه مثل شهرداران قبلی که تعاملشان هم خوب بود 6 ماه بیشتر شهردار نمی ماندم.

وی با رد مطالب ارائه شده از سوی استیضاح کننده گان، کلیه موارد را ناشی از کارشکنی 3 عضو مخالف دانست و گفت: بنده قبلاً بارها به سوالات مطرح شده پاسخ داده ام، ولی  همه جا اعلام می کنند که از ترسش به شورا نمی آید، امروز هم برای پاسخگویی آمده ام.شما برای عوام فریبی جدول شکسته به صحن شورا می آورید و در غیاب دیگران حرمت ها را می شکنید و توهین ها می کنید که شایسته ی انسان نیست.

وی در پاسخ به سوال حیف و میل اموال عمومی در اثر بی توجهی در آسفالت ورودی تبریز گفت:  وقتی کار های صورت گرفته در بهسازی ورودی از سمت تبریز در محافل شهروندان مطرح می شود همین اعضای مخالف بنده می گویند این کارها را شهرداران قبلی انجام داده اند نه میعاد، ولی حالا که کار خراب شده می گویند سهل انگاری من باعث حیف و میل چند صد میلیونی اموال عمومی شده است.

 تعهد شهرداری برای ورودی مذکور، جدول گذاری بوده و کار آسفالت این ورودی توسط اداره راه و ترابری انجام شده و اگر حیف و میل و کم کاری هم صورت گرفته از طرف شهرداری نیست و هرکس تخلف کرده خودش باید پاسخگو باشد نه من.

در طول جلسه استیضاح، مخالفان و موافقان شهردار صحبت کردند. ابوالقاسم زاده به عنوان یکی از استیضاح کننده گان شهردار، توضیحات ایشان را قانع کننده ندانست و گفت: بارها برای حمایت از شهردار به اتفاق هیات رئیسه به نزد آقای میعاد رفته ام تا کار به اینجا نکشد، ولی ایشان اعتنایی به صحبت ها ما نکردند.

اضافه می شود در پایان جلسه استیضاح که تا ساعت 2 بامداد به طول انجامید، رای گیری صورت گرفت که در نهایت 4رای ابوالقاسم زاده، واعظی، عبادی و خداوردیلو  برای عزل شهردار در مقابل 2 رای موافق شیویاری و خانم امیدی به دلیل مشخص نبودن عضو هفتم( استعفای آریامنش) و به حد نصاب قانونی نرسیدن اعضای حاضر، چربشی نداشت و میعاد همچنان شهردار میانه باقی ماند.

ابوالقاسم زاده یکی از مخالفان شهردار در پایان جلسه استیضاح در گفتگوی کوتاه با خبرنگار قافلان گفت: فعلاً آقای شهردار به فعالیت خودشان ادامه می دهند تا تکلیف عضو هفتم مشخص شود . وی اضافه کرد البته ما پی گیر تفسیر مقامات بالاتر از رای گیری امروز هم هستیم.

http://www.gaflannews.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=222:1390-05-18-05-24-13&catid 

 

1
2
1 2