- ارسال کننده: مجتبی اطهری تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۴

بیایید از خواب بیدار شویم...این جا میانه است...

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یکی از اعضای سایت بسیار ناراحت بود که چرا کسی دست به کار نمی شود تا شهرمان کمی پیشرفت کند چرا همه خواب هستن کی میخواهند از خواب بیدار شوند?!

 

 

 شهر های اطراف میانه بسیار پیشرفت کرده اند اما میانه همچنان مثل گذشته باقی مانده است این مورد باعث تاسفه چرا باید این گونه باشه?!

 

همنطور که میدونید میانه یکی از بزرگ ترین شهر های استان اذربایجان شرقیه البته از نظر مساحت کلی ولی از این مساحت به صورت درست استفاده نشده است.

 

 

خودتان قضاوت کنید در میانه چند نفر به خاطر پیشرفت شهر خودش را به آب و اتش می زنند ؟ پاسخ به این سوال ناراحت کننده است عده ی بسیار کمی به پیشرفت شهر میانه فکر میکنند و بقیه هم به فکر سود خود هستند چرا باید این گونه باشد?

 

 

اگر مردم شهر نحواهند شهر پیشرفت کند مسئولین هر چه قدر تلاش کنند چیزی تغییر نخواهد کرد ما باید دست به دست هم بدهیم تا این شهر را اباد کنیم

 

مگر خودمان در این شهر زندگی نمی کنیم ؟چرا به فکر پیشرفت شهرمان نیستیم ؟مردم چنان رفتار میکنند که اینجا شهر خودشان نیست و برایشان هیچ فرقی نمیکند که پیشرفت کند یا نکند و وقتی هم مطلب این چنینی می نویسیم کسی از ما حمایت نمیکند انگار برای خودمان مطلب مینوسیم و این مورد باعث شده است که ما امید خود را از دست بدهیم از حق نگذریم افراد هستند که واقعا برای شهر خود بدون هیچ چشم داشتی تلاش میکنند تا پیشرفت کند ولی برای عده هیچ فرقی نمی کند.

 

واقعا متاسفم...

ممنون که این مطلبو خوندید{#}

 

1
2
3
4
1 2 3 4