- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۳

پارک جنگلی بزرگ ولی تنها و نیازمند توجه

پاکسازی روز جمعه مورخ 92/6/22 که به همت انجمن دوست داران طبیعت استان و نمایندگی شهرمان با مشارکت و مساعدت شهرداری و با حضور با صفای سایر ادارات شهرمان و مسئولین آنها دوشادوش دوست داران طبیعت و ورزشکاران همراه بود فرصتی یافتیم که در جمع این عزیزان دور هم ، دستی به سر و وضع پارکمان در یک روز تعطیل بکشیم و از نزدیک گوش به خواسته ها و ناله های پارک فرا دهیم و نیازهای آن را لمس نموده و برای حل مشکل آن همت نماییم تا آوازه و نام پارک جنگلیمان در خور علاقه مندان و شهرمان بلند آوازه باقی بماند.مسئولین شهر و شهردار شهرمان در یک هدف و همدل ، آشغالهای موجود در محوطه درختان را که ثمره بی تفاوتی و مسافرین محترم بجا مانده با سر انگشتانمان دانه دانه جمع کردیم تا توسط گروه خدمات شهری شهرداری حمل و دفع شود.

پاکسازی

پاکسازی

پاکسازی

 

سالها پیش به همت شهرداری میانه آب پارک جنگلی بصورت لوله کشی قطره ای حل شده است و امسال شاهد درختان زرد و خشکیده در محیط مواجه نشدیم و انتظار داریم همسو با کارکنان خدوم شهرداری تمامی شهروندان در نگهداری آن کمال همکاری و همدلی را بکار ببندند.از افروختن آتش و بجا گذاشتن آشغالهای خود مخصوصاً از نوع پلاستیک که قرنها باید طول بکشد تا تجزیه و به خاک تبدیل گردند جداً پرهیز نمایند و مراقب کودکان خود باشند که بوته های درختان را نشکسته و چنانکه با مورد مشکل دار در پارک مواجه شدند با شماره 137 تلفن گویای شهرداری بصورت شبانه روزی عوامل فضای سبز را مطلع نمایند که نسبت به رفع آن اقدام گردد.

 

پاکسازی

درخلال کار فرحبخش پاکسازیمان حالمان از برخورد با اشیاء استعمال مواد مخدر امثال قلیان و سیگار و ...که در میان درختان بجا مانده بود , حالمان را منقلب می نمود . براستی با چه سرعتی جوانان مثل یک دسته گل که می توانند با ارتقاء سطح دانش و ادب و کمالات خود وقت مثل طلای خود را مصروف نمایند , اینگونه به لبه پردگاه سقوط و تباهی نزدیک می شوند .   آیا آنهایی که گرفتار منجلاب اعتیاد گرفتار هستند درس عبرتی نمی گیرند ؟ براستی دلمان به درد آمد از اینگونه اعمال , فکر کنم تصویر گویای احوالات می باشد ...

پاکسازی چارک جنگلی

پاکسازی چارک جنگلی

 

در پایان این مراسم که با حضور مسئولین شهر مخصوصاً معاونت محترم فرمانداری ، شهردار محترم و رئیس شورای اسلامی شهر و ریاست امور ورزش و جوانان و تعداد زیادی از ورزشکاران ، کوهنوردان و دانشجویان حضور داشتند بیانات لازم و ضروری توسط مسئول انجمن خانم مجتهدی در اهمیت و تفکیک زباله ها از مبدأ به مقصد و نگهداری از طبیعت زیبای خدادادی شهرمان مواردی ایراد که در پایان شهردار شهرمان جناب آقای خرده فروش گزارش مفصلی از نحوه انتقال زباله و انتظارات شهرداری از شهروندان با رعایت نحوه صحیح گذاشتن زباله و برنامه های پیش بینی شده در شهرداری برای تجهیز واحد خدمات شهری و اتمام عملیات عمرانی محوطه فرهنگی مذهبی شهدای گمنام را ارائه نمودند.

 

پاکسازی

پاکسازی

 

شهرداری میانه ضمن ارج نهادن به اقدامات سبز تشکیلات غیر دولتی و مردمی که در راه زیبا سازی و نگهداری بهینه از امکانات فضای سبز شهرداری کوشش می نمایند تقدیر و تشکر می نماید.

 

 

1
1