- ارسال کننده: کمیل میانه تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۲

حجت الاسلام حامدی در خطبه های این هفته نماز جمعه : نباید طوری باشد که میانه مدیران و سرمایه هایش را به جاهای دیگر کشور بفرستد ولی خودش از آنها استفاده ای نکند

حجت الاسلام حامدی در خطبه های این هفته نماز جمعه :

 

نباید طوری باشد که میانه مدیران و سرمایه هایش را به جاهای دیگر کشور بفرستد ولی خودش از آنها استفاده ای نکند

 

به گزارش خبرنگار ستاد برگزاری نماز جمعه میانه _ حجت الاسلام حامدی امام جمعه شهرستان میانه در خطبه های این هفته نماز وحدت آفرین عبادی سیاسی جمعهHamedi در ادامه مباحث هفته های گذشته از کلمات قصار نهج البلاغه بیان کردو افزود: هرکس رابطه خود با خدا را اصلاح کند خدا هم رابطه او با مردم را اصلاح می کند و هرکس برای آباد کردن آخرتش تلاش کند خداوند هم امر دنیای او را اصلاح می کند و هرکس که یک واعظ درونی برای خودش داشته باشد خدا هم او را حفظ میکند.

امام جمعه میانه با اشاره به روز دوشنبه 25 شهریور ماه ، سالروز کشتار فلسطینیان مظلوم در اردوگاه صبرا و شتیلا توسط رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی در سال 1982 میلادی افزود: این جنایت از جنایات هولناک تاریخ بشریت است و هیچ گاه از یاد ها فراموش نمی شود. این جنایت برگ دیگری از پرونده سرتاسر خون و جنایت رژیم صهیونیستی است که دربرابر دیدگان جهانیان و توجه تمامی  دستگاهها و نهادهای بین المللی رخ داد این درحالی بود که طبق معمول از کنار این جنایت عظیم به سادگی گذشتند.

حجت الاسلام حامدی در تحلیل تحولات اخیر منطقه خاطرنشان کرد : امروزه شاهد هستیم دشمنان اسلام متحد شده و دست به دست هم داده اند تا بار دیگر جنایاتی از این دست در سوریه رقم بزنند. هرچند که متاسفانه برخی از مسلمانان منطقه دشمن شناس نیستند .علیرغم اینکه تمامی ملت های آزاده اعم از مسلمانان و غیرمسلمانان این تهدید ها و اقدامات را محکوم میکنند ولی اوباما با طرحی که دارد تلاش دارد تحت عنوان اجماع جهانی ، همان سناریویی که در عراق پیاده کردند در سوریه نیز پیاده کنند و بااینکه در این میدان تنها ومنزوی مانده اند باز با کمال بی شرمی خود را مدعی العموم دانسته  و برطبل جنگ می کوبند تا یک میدان جنایت دیگری رقم بزنند.

وی بااشاره به اینکه مسلمانان در قبال این مسایل باید بیدار و هوشیار باشند تصریح کرد : واقعا جای تعجب است که برخی از مسلمانان هنوز که هنوز است با مشاهده انواع جنایات جبهه ی استکبار و مشکلاتی که از ناحیه ی آنها در دنیای اسلام بوجود آمده هنوز نمی توانند دشمنانشان را بشناسند.

همچنین حجت الاسلام حامدی بااشاره به برگزاری اجلاس سراسری ائمه جمعه سراسر کشور که از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده و با حضور در مرقد امام راحل (ره) و دیدار با مقام معظم رهبری وروسای سه قوه و برخی از مسئولین نظام همراه بوده افزود : برآیند این جلسه این بود که در موقعیت فعلی چیزی که نیاز است و آنچه رمز موفقیت نظام است وحدت کلمه و حفظ اتحاد حول محور ولایت است.

ایشان با اشاره به انتصاب مهندس سید حسین هاشمی نماینده سابق شهرستان میانه در پنج دوره مجلس شورای اسلامی به سمت استاندار تهران و ضمن تبریک به ایشان افزود : این انتصاب باعث سربلندی و افتخار منطقه است. ما بایستی هم قدر این سرمایه ها را بدانیم و هم خودمان نیز بهره ببریم.

وی همچنین در همین زمینه تاکید کرد : نباید طوری باشد که میانه مدیران و سرمایه هایش را به جاهای دیگر کشور بفرستد ولی خودش از این سرمایه ها استفاده ای نکند/.

 

1
2
3
1 2 3