- ارسال کننده: علی رضاقنبری تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۱

برترین های کشور برای حضور در مسابقات جهانی 2014 فلوریدا شناسایی شدند

 

 رزمایش بهترین کیک بوکسر های ایران در روزهای پنجشنبه وجمعه گذشته در سالن افراسیابی تهران صورت پذیرفت. این دوره از رقابتها برای اننتخاب برترین های فول کنتاکت کیک بوکسینگ aikia صورت پذبرفت تا پس از شناسایی برترین های کشور نفرات  برتر راهی اردو آمادگی رقابتهای جهانی 2014 فلوریدا ( آمریکا) شوند.  

 

 رزمایش بهترین کیک بوکسر های ایران در روزهای پنجشنبه وجمعه گذشته در سالن افراسیابی تهران صورت پذیرفت.

این دوره از رقابتها برای اننتخاب برترین های فول کنتاکت کیک بوکسینگ aikia صورت پذبرفت تا پس از شناسایی برترین های کشور نفرات  برتر راهی اردو آمادگی رقابتهای جهانی 2014 فلوریدا ( آمریکا) شوند.

جعفر عرفانیان خواه رییس سبک فول کنتاکت کیک بوکسینگaikia در خصوص این رقابتها گفت :پس از پیروزی انقلاب اسلامی این اولین اعزان تیم ملی کیک بوکسینگ به کشور آمریکا خواهد بود.

در این دوره از مسابقات 24 استان کشور با ترکیب کامل حضور یافتند.

 در جریان مراسم افتتاحیه این رقابتها رییس فدراسیون ورزشهای رزمی محمد نوحی ،محمود رشیدی نایب رییس فدراسیون و بسیاری از مقامات کشوری و لشکری حضور داشتند .

انی دروه از رقابتها تا پایان روز جمعه ادامه یافتytyut

 

دراین مسابقات اقای اصغر انگوتی از باشگاه المپیک میانه مقام سوم کشوری و سهمیه ورود به اردوی انتخابی  تیم ملی  فول کنتاکت کیک بو کسینگ رابدست اورد  این مسابقات با حضور شانزده داور منتخب از طرف استاد استاد بهرام جودری برگزار گردید که دو تن از داوران از استان اذزبایجان شرقی  اقایان صابر محرم زاده از اهر وعلیرضا قنبری از میانه به قضاوت پرداختندytyutقفققففp

1
1