- ارسال کننده: بیمه نوین (نمایندگی رفیعی) تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۱

مشکل بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان شهرستان میانه، تا به کی؟

بازنشستگان کشوری مقیم شهرستان میانه همواره از نحوه سرویس دهی شرکت بیمه آتیه سازان حافظ ناراضی بوده وهستند. اما علت چیست؟

از جمله دلایل مهم این نارضایتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نبود نمایندگی ثابت ودائمی شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در شهرستان که مهم ترین دلیل آن نیز تخصیص کارمزد بسیار پایین به نماینده می باشد که به جرات میتوان گفت با این مبلغ حتی هزینه اجاره یک مکان مناسب برای دفتر نمایندگی نیز جبران نمیشود.

 

عدم تفویض کمترین اختیارات به نماینگی به حدی که نمایندگی صرفا به عنوان رابط عمل کرده و میتوان گفت تنها نقش یک پستچی را ایفا میکند.

 

عدم پیگیری مسئولان بلند پایه وحتی مسئولان میانی برای رفع این مشکل شهرستان که به جد مایه شرمساری می باشد چرا که نتیجه این عدم توجه پایمال شدن حقوق چند هزار بازنشسته مقیم شهرستان میباشد که هر کدام حدود 30 سال در مسند های مختلف مشغول به خدمت بوده اند.

 

کمبود نیروی انسانی در شعبه مرکزی استان به طوری که نتیجه مدارک ارسال شده جهت رسیدگی گاها بیش از دو ماه به طول می انجامد. همچنین مراجعه کنندگان حضوری که قبل از وقت اداری برای دریافت نوبت در مقابل شعبه مرکزی تجمع میکنند تایید کننده این امر می باشد که با این اوصاف وضعیت مراجعین شهرستانی نیز نیازی به توضیح نخواهد داشت.

 

ودلایلی از این قبیل که نتیجه ای جز نادیده گرفته شدن حقوق بازنشستگان گرانقدر در بر نخواهد داشت.

 

حال که میانه نام فرمانداری ویژه را به یدک می کشد، همچنین با عنایت براینکه نمایندگان محترم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی همواره حامی شهروندان عزیز بوده اند، اغراق نیست اگر بگوییم مشکلات این چنینی با یک نامه از سوی ایشان قابل حل میباشد.

 

در پایان نیز قابل ذکر است نمایندگی که طبق قرارداد منقعده با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ هم اکنون در اختیار ما میباشد به دلایل مذکور تصمیم به لغو آن گرفته ایم. بالطبع قربانی اصلی در این تعویض مکرر نمایندگان شهرستان نیز  کسی نیست جز بازنشستگان شهرستان میانه، بازنشستگانی که بعد از خدمت چندین ساله و رسیدن به سن کهولت وبیماری انتظاری به جز اندک حمایتی ازسوی مسئولان محترم را ندارند.

والسلام

1
1