- ارسال کننده: بیمه نوین (نمایندگی رفیعی) تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۰

فکر نمیکردم استاندار تهران شوم!

فکر نمی‌کردم استاندار تهران شوم/ از دولت انتظار کمک ویژه به تهران را دارم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدحسین هاشمی در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار تهران که با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان نظام در سالن 600 نفره وزارت کشور برگزار شد، گفت: اصلا در ذهنم نبود که استاندار تهران شوم ولی هنگامی که وزیر کشور گفتند تلاش می‌کنیم در این دوره استانداران توسعه‌ای را بر مسند کار بیاوریم چرا که این موضوع نیاز کشور است؛ بنده نیز با این مسئولیت موافقت کردم.

وی ادامه داد: برای خدمت به مردم در هر جایی از کشور آماده هستم و در حال حاضر نیز 20 سال تجربه کاری در مسئولیت‌های مختلف دارم و در این مدت هیچ گاه از اعتدال خارج نشدم.

هاشمی بیان داشت: ‌افتخار می‌کنم در چنین مقطعی در پایتخت توفیق خدمت به 13 میلیون شهروند را دارم که یک ششم جمعیت کشور را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 5 سال برای استان تهران زحمت کشیدم، گفت: بزرگترین خصلت بنده تعامل است و مطمئنا از سیاسی کاری به دور خواهم بود. تجربیات بنده متعلق به نظام است و صادقانه بدون هیچ پسوند و پیشوندی به نظام کمک می‌کنم.

استاندار جدید تهران خاطرنشان کرد: تهران با تمام استان‌های دیگر کشور فرق دارد و نیازمند کمک دولت به اندازه یک ششم جمعیت کشور به این استان هستیم.

1
1