- ارسال کننده: کلنا عباسک یا زینب تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۰

سوریه مقراصلی نهضت های اسلامی و پاره ای از وطن ایران است

IMG 3754

فرماندارویژه شهرستان میانه با بیان اینکه امریکا برای بازگرداندن حیثیت  خود راهی جز یک  عملیات انتحاری نمی بیند گفت : آمریکا نمی داند سوریه مقر اصلی نهضت های اسلامی و پاره وطن ماست .
تقی خلفاپوردر جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس اظهارکرد:از موضع دشمنی سوریه اولین خاکریزبوده  و اگر در سوریه  موفقیت  حاصل  شود به آن بسنده نخواهد کرد اما آمریکا بداند که ما به دشمن بهانه نمی دهیم اما به دنبال  بهانه هستیم .
وی با اشاره به اینکه در حقیقت منطقه سوریه به  فرموده مقام رهبری که اخطار  داده اند به بشکه باروت شبیه بوده گفت: سوریه مرکز ثقل نهضت های اصلی اسلامی است  و اگر قرار باشد امریکا به سوریه  حمله کند ، منافع امریکا  در منطقه  صد در صد به خطر خواهد افتاد  .معاون استاندار آذربایجان شرقی افزود:  اگر امریکا و اسرائیل به  محل اصلی  سازماندهی  نیروهای جهان اسلامی تعدی کند هیچ کشوری ساکت نخواهد نشست از جمله ایران اسلامی با آمادگی  صددرصد چه از لحاظ عملی و چه از لحاظ  تئوری که  تجربه  عملی جنگی طولانی در برابر 34 کشوررا داشته و تا پیروزی ایستادگی کرد.
 خلفاپور گفت :  جنگ نرم افزاری و روانی دشمن شروع شده اما باید بداند که در مقابل  عملیات روانی  دشمن ما هم عملیات روانی انجام می دهیم .
وی با بیان اینکه ایران بعنوان مرکز جهان اسلام از توان  بسیار بالایی برخوردار بوده  و به دنبال  آزمایش   تجهیزاتمان هستیم  افزود: امریکا و اسرائیل  مراقبت باشند اگر دست به ماشه ببرند به فرموده رهبرمعظم انقلاب به طور قطع  ضرر خواهد کرد و ما دعا می کنیم  دشمنان ما  دچاراین اشتباه نشوند  چرا که در این صورت بزرگترین  شکست تاریخ  خود را رقم خواهند زد.
امریکا تمام توان خود را با حربه های سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی و توطئه های مختلف 
برای شکست  ایران به کاربسته وما را کشوری تروریست نامیده که این خیانتی بزرگ است اما نمی داند که ملت غیور، همیشه درصحنه و ولایتمدار ما همواره در مقابل ظلم و جور تا پای جان ایستادگی کرده و خواهد کرد.
وی در پایان  با اشاره به  برنامه های هفته دفاع مقدس خواستار تشکیل ستادی با تقسیم ماموریتها بین ادارات  شده گفت: با توجه به موقعیت زمانی حساسی که در آن واقع شده ایم باید برنامه ریزی کرده و اجراکنیم.
فرماندارویژه میانه بر اجرای مراسم سان و رژه حماسه وار با قدرت و شدت بالا  تاکیدکرده افزود: دشمن این حرکت ما را رصد  می کند  و ما  نیزباید در مقابل  حرکتهای آنهاغرش  بیشتری داشته و تلاش کنیم برنامه ها پربار و در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان  و نسل جدید مفیدواقع شود.

1
1