- ارسال کننده: پیام قربانی تاریخ: ۸۹/۰۸/۲۸

قوانین تائید مطالب در میانالی

دوستان ميتوانند در صورتي كه سوال يا ابهامي در ارتباط با مديريت بخشها از قبيل تائيد مطالب وغيره داشتند ابتدا به مدير بخش ها پيام خصوصي ارسال كنند.
در صورتيكه پاسخ سوال را دريافت نكردند لينك مربوط به مطلب را به همراه جزئيات در قسمت نظرات درج كنند تا قابل بررسي و پيگيري باشد.

اسامی مدیران سایت:

مهدی عزیزی:مدیر مسئول، موسس، طراح و برنامه نویس سایت

اسماعیل مختاری:مدیر بخش های«اخبار میانه»و«آذربایجان حاققیندا»و«لینکستان میانه»

 حسین بهتری:مدیر بخش های«اخبار ايران وجهان»

جلال علي اصغري:مدیر بخش های«انجمن تصـــاویــر»و «ادبی»و «انجمن داستان کوتاه»و «انجمن خاطره نویسی»و «انجمن شعر»و «سخن پند آموز»و «دنیای حشرات» و «کوهنوردی»«کشاورزی»و «معرفي كتاب »

عبدالله مرسلي:مدیر بخش های «هنر »و «موسيقي»

مهدي نصيري:مدیر بخش های«مذهبی»و «ورزشی» انجمن های مستقل«آزاد نصیری»و «ازاد نوری»

بيوك محمودي:مدیر بخش انجمن مستقل«بهداشت روان»

مهدي چهره:مدیر بخش انجمن مستقل «مطالب ازاد مهدي چهره»

كاظم علي اكبري:مدیر بخش انجمن مستقل«اینترنت ماکس نت»

فراز احمدي:مدیر بخش های«تفريحي»و « اخبار سايت »و «موبايل»و «نرم افزار»و «اخبار سايت»و «بازي هاي انلاين »و «بازيهاي فكري»و «بازيهاي مرحله اي»و «بازيهاي تست تمركز»

حسين پوربهرامي:مدیر بخش هایانجمن های مستقل «پرسش وپاسخ»

سحر طلوعي:مدیر بخش های«سلامت و پزشکی»و «زيبائي»و «بیماری های جسمی»و «تغذيه»و «بهداشت روان»

 رضا امامي:مدیر بخش های«مهندسي الكترونيك»و «کامپیوتر»و «فتوشاپ»و «نرم افزارهای گرافیکی»و «فیلمسازی کامپیوتر»و «پاسخ به سوالات مذهبی»

هادي نصيري:مدیر بخش های«هندبال»و «نقاشی»و «جوک و اس ام اس»

مجيد سليماني فرد:مدیر بخش انجمن مستقل «مجتمع آموزشی ماندگار میانه»

مهدي رضازاده:مدیر بخش های«بازيهاي شبكه اي»و «بازيهاي كامپيوتري»و «اخبار شهر تبريز»

مرتضي امامي:مدیر بخش «علمی فرهنگی»

عليرضا كريمي:مدیر بخشانجمن مستقل«قاصدك»

مهران حجتي:مدیر بخش انجمن مستقل«اتاق آبي»




دلایل رد مطالب:

1- اعضایی که قصد ارسال مطلب دارند باید نام و نام خانوادگی شان با حروف فارسی باشد و از کاراکترهای غیر حرفی  مانند {( * & ^ % $ # @ ! < > ؟ : ")} استفاده ننمایند.

2- عنوان مطالب ارسال شده باید با حروف فارسی یا به زبان انگلیسی(نه اینکه فارسی را با حروف انگلیسی بنویسند) و بدون علامت(علامت تعجب یا پرانتز یاسه نقطه یا + یا گیومه و...) باشد علت موارد 1 و2 نظم دادن و ساده و یک دست بودن مطالبی است که در صفحه اصلی سایت قرار میگیرند.


3- مطالبی که تکراری ارسال میشود به هیچ عنوان تائید نمیشود. برای اطمینان از علت تائید نشدن مطلبتان به علت تکراری بودن ، میتوانید به (بخش جستجوی مطالب)  در صفحه اصلی رفته و این موضوع را پی گیری کنید.

4- مطلبی که ارسال میکنید نباید دارای لینک های اضافی و زیاد مثل لینک های متنی و یا لینک های عکسی که بازدید کننده را با کلیک بر روی متن یا عکس به ادرس دیگر هدایت میکند، باشد .در غیر این صورت مطلبتان تائید نمیشود. لینک اضافی یعنی این که وجود آن لینک هیچ مفهومی ندارد. مثلا هیچ عکسی نباید لینک داشته باشد مگر اینکه لینک به اندازه بزرگ تر همان عکس باشد.
 پیشنهاد : مطالبی که میخواهید پست کنید اول تمام متن را کپی کنید و در برنامه notepad   (که در همه ویندوزها  موجود است) پیست کنید واینبار متنی که داخل فایل notepad  هست را کپی و در صحفه ارسال پیست کنید. با انجام اینکار لینک های متنی و عکسی اضافه حذف میشود و قالب وب سایت و صفحه مطلب تان هم به هم نمی ریزد.

5- برای ارسال مطالب شامل عکس  باید آدرس اینترنتی عکس(url) را در قسمت ارسال مطلب وارد کنید در صورتی که عکس را از طریق سایت هایی که دسترسی به آنها قطع شده و یا فیلتر شده اند یا ایمیل تان که برای دیگران قابل دسترسی نیستند وارد کنید ، عکس مورد نظر بارگذاری نمیشود. این نقص مانع تائید شدن مطلب ارسالیتان میشود. اگر عکسی را میخواهید از رایانه خودتان  در سایت قرار دهید میتوانید به لینک زیر برای راهنمایی مراجعه کنید.

شيوه ارسال مطالبی که دارای عکس میباشد :  http://paiamnice2000.miyanali.com/282

6- مطالبی که تعداد بازديدشان صفر باشد تائيد نميشود، باید ارسال کننده مطلب خودش حداقل یکبار از مطلبش بازدید کند و اشکالات احتمالی مانند فونت نامناسب یا خیلی کوچک یا بزرگ و سطر بندی نامناسب یا پراکنده بودن متن و... را رفع کند.

7- مطلب کپی و نوع متن ها: مطلبی که  از منابع و سایت های اینترنتی و... کپی میشود باید در هنگام  ارسال مطلب منبع نوشته شود، با گذاشتن تیک در مربع کناری قسمت(منبع) آدرس وب سایت یا وبلاگی که مطلب را از انجا کپی کرده اید را درج کنید. ولی اگر مطلب ارسالی به ابتکار و قلم شخص ارسال کننده باشد در این صورت باید در هنگام  ارسال مطلب جدید در بالای کلید ارسال قید شود که مطلب را خودم نوشته ام.

8- مطلب تالیفی: به مطالبی گفته میشود که ساخته ذهن و ابتکار ارسال کننده مطلب باشد. پس یکی ازعلل رد این گونه مطالب اینست که مطلب کپی را به اشتباه، ((خودم نوشته ام)) ، عنوان کرده اید.

9- مطالبی که قانون جرائم رایانه ای و سایر قوانین رایج کشور در آن رعایت نشود تائید نمی شود مانند مطالبی که شامل مضامین  ضد نظام جمهوری اسلامی ایران و جدایی طلبانه یا تصاویر غیر اخلاقی یا توهین به اشخاص خاص و قومیت ها می باشد.

10- مطالبی که باعث عوض شدن افکار و طرز نگاه خواننده و جنجال در سایت میشود، چه درست و چه غلط، باید منبع داشته باشد.

11- مطالب ناقص در حد چند سطر برای استفاده در صفحه اصلی تائید نمی شوند. مثلاً اگر یک فایل را برای دانلود قرار داده اید در مورد محتوای آن چند سطر توضیح بنویسید یا اگر خبری را منتشر می کنید در حد یکی دو جمله نباشد.

12- زمانیکه عکس کاربریتان و یا نام کاربریتان را تعویض میکنید در این صورت حساب کاربری شما از میان اعضا به طور موقتی خارج و نامرئی میشود و پیام هشداری در بالای صفحه تان نمایش داده می شود ، در صورت آنلاین بودن نیز قابل رویت نیستید و مستلزم این است که مدیر سایت حساب کاربری شما را تائید کند تا دوباره در لیست افراد آنلاین قرار بگیرید.

13- فقط مطالبی که طبق قوانین پست مطلب  باشد تائید میشود.

14- مطالبی که امتیاز بالاتری از طرف اعضا به آنها داده شود بصورت خودکار در قسمت مطالب برگزیده قرار می گیرد.

15- دلایل رد هر مطلب بصورت پیام خصوصی به اطلاع ارسال کننده مطلب می رسد و در صورت نیاز در قسمت نظرات همان مطلب هم توسط مدیر بخش مربوطه درج میشود تا دیگر دوستان نیز با شیوه صحیح ارسال مطالب آشنا شوند.

16- مطالب مربوط به موسیقی را به بخش شعر و ادب و مقالات علمی و آموزشی و مطالب مربوط به افزایش اطلاعات عمومی را به بخش علمی و فرهنگی ارسال نمائید.

17-. به دلیل استقبال زیاد اعضای سایت از بعضی بخشها برای ارسال مطلب و برای اینکه مطالب ارسالی حداقل به مدت 24 ساعت در صفحه در معرض دید باشد، محدودیت تائید فقط یک مطلب در هر روز از هر عضو برای هر بخش وجود دارد، مگر در شرایطی که تعداد مطالب رسیده در روزهای خاصی کم باشد. مطالب بخشها معمولاً یکبار در هر 24 ساعت به روز رسانی می شود.
از ارسال بیش از یک مطلب در یک روز برای هر بخش خودداری نمایید ، مگر اینکه خودتان علاقمند باشید مطلب خاصی بدون قرار گرفتن در صفحه اصلی سایت در صفحه خودتان موجود باشد تا علاقمندان از آن بازدید نمایند در این صورت فعلاً محدودیتی در ارسال مطلب از طرف مدیر سایت اعلام نشده و وجود ندارد



18- نظرات نامربوط به مطلب و مغایر با مقررات سایت توسط مدیران حذف یا ویرایش می شوند و نویسندگان مطالب نیز موظف به بررسی نظرات ارسال شده به مطلبشان می باشند تا در صورت نیاز اقدام به حذف یا ویرایش نظرات کنند و نظارت مدیران بر روی نظرات رسیده دلیلی برای عدم نظارت توسط ارسال کننده ی مطلب نیست. بهتر هست هنگام پاسخ به نظرات دیگر اعضا به مطلبتان و ویرایش نظرات، با استفاده از خط جدا کننده و نوشتن نامتان نظر داده شده را از پاسخ خود جدا کنید. مدیر بخش مربوطه نیز در صورت حذف یا ویرایش یک نظر با درج نام خود ارسال کننده ی نظر و نویسنده ی مطلب را مطلع می کند تا مشخص باشد توسط چه کسی حذف یا ویرایش شده و یا جواب داده شده است.

19- مدیران سایت با هیچ کس دشمنی و یا عقد برادری ندارند و همه ی اعضا در برخوردها یکسان هستند. اگر به علت تراکم کاری امکان پاسخ گویی به موقع به سووالات و نظراتتان و اجابت درخواستها و انجام پیشنهادهایتان میسر نشد، قبلاً عذرخواهی می کنیم. در بعضی بخشها بررسی و ویرایش نظرات و مطالب به دلیل عدم توجه کافی اعضاء به مقررات ارسال مطلب ، ساعتها به طول می انجامد ، بنابر این از عدم تائید مطلب ارسالیتان به خاطر وجود ایرادات به ظاهر جزئی ناراحت نشوید و با همکاری با مدیران در سرعت انجام کارها سهیم باشید.
اگر به دلیل محدودیت ، مطلب مورد علاقه شما در صفحه قرار نگرفت می توانید در روزهای بعد آنرا در پست جدیدی کپی کنید و دوباره ارسال کنید تا همراه مطالب جدید نمایش داده شود.

قوانین جدید اضافه شده :

20 - از ارسال بیش از یک مطلب در یک روز برای هر بخش خودداری نمایید وگرنه در صفحه قرار نخواهد گرفت ، مگر اینکه خودتان علاقمند باشید مطلب خاصی بدون قرار گرفتن در صفحه اصلی سایت در صفحه خودتان موجود باشد تا علاقمندان از آن بازدید نمایند در این صورت فعلاً محدودیتی در ارسال مطلب از طرف مدیر سایت اعلام نشده و وجود ندارد.

21- لطفاً برای رعایت حقوق نویسندگان،از ارسال مطالب بدون ذکر منبع خود داری نمائید. نوشتن منبع و مأخذ مطالب به تدریج در تمامی بخشهای وب سایت اجباری خواهد شد. اگر مطبی بصورت ایمیل به دست شما رسیده با جستجو در وب سایتها منبع و مأخذ آنرا در صورت وجود بیابید.
 منبع می تواند کتاب یا مجله و ... باشد که می توانید آنرا در حد امکان بطور کامل در داخل متن معرفی نمائید.
اگر مطلب از وب سایتی کپی شده باشد نشانی آنرا (نه نام وب سایت) در قسمت منبع یا داخل متن استفاده نمائید.

22 - با مطالعه قوانین ارسال مطلب در میانالی و رعایت آن ، مدیران بخشها را همراهی و یاری کنید. اگر ایرادی به موردی وارد می دانید با مدیر سایت تماس بگیرید تا رفع کنند ، مطمئن باشید این موارد چندین بار مورد مطالعه و بررسی دقیق اعضای فعال و مدیران سایت قرار گرفته و برای هر قانون و مقرراتی دلیلی وجود دارد که شاید برای رعایت نظم سایت باشد یا دلیلی فنی برای آن وجود داشته باشد.
 

 

*با تشکر ویژه از مدیران بخش سایت که در جمع آوری و نوشتن این قوانین همکاری کردند. مخصوصا اقای مختاری که زحمت ویرایش و مرتب کردن متن این مطلب را بر عهده گرفتند.

1
2
1 2