- ارسال کننده: عشق ماوی تاریخ: ۹۲/۰۶/۲۰

مراسم تحلیف شوراهای بخش مرکزی میانه .

فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اینکه خدمت خالصانه و صادقانه عبادت است افزود:  لحظه لحظه خدمت شوراها با این کمبودها و کاستی ها عبادت محسوب می شود.
تقی خلفاپوردر مراسم تحلیف شوراهای بخش مرکزی میانه که در مجتمع فرهنگی و هنری میانه برگزار شد با تشکر از شوراهای دوره سوم، آغاز به کار شوراهای اسلامی دوره چهارم را تبریک گفت و افزود: فرد به فرد شما جهت لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری با حضور خود در انتخابات مردم را به صحنه آورده و به جمهوری اسلامی خدمت کرده اید.
وی شوراهای اسلامی روستاها را جزو خالص ترین شوراهایی خواند که بدون هیچ چشم داشتی برای خدمت به مردم با تمام مشکلات موجود وارد عرصه شده و در حقیقت با توجه به وسعت پاسخگویی در روستاها ضمن اینکه نماینده مردم  هستید به نوعی نماینده دولت نیز به شمار می روید.
معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: کاری که در جهت  قربت به خدا باشد باقی و ماندگاربوده و دارای اجر بیشمار است. 
وی خواستار تلاش بیش از پیش و شبانه روزی اعضای شورا شده افزود: روستاهای ما نیازمند تلاش گسترده است  چرا که تعداد کثیری از روستاها فاقد راه بوده و حتی روستایی داریم  که با گذشت این همه زمان و با وجود تلاشهای فراوران  هنوزبرق ندارند.
خلفاپورخواستار تعامل بیشتر شورا با بخشدار در جهت رسیدگی به مشکلات روستا شد.
 بخشدارمرکزی میانه نیز در مراسم تحلیف اعضای جدید دوره چهارم شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی با تقدیر از اعضای قبلی و زحمات آنها گفت: تشکیلات شورا یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نمود عینی حکومت مردم بر مردم و سپردن امورمردم به خود آنان بوده و زمینه ساز اصلی مردم سالاری دینی می باشد.
محمدرضا مشایخی افزود: علاوه بر وظایفی که در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه برای اعضای شوراها مشخص شده اعضای شوراها می بایست در جهت تحکیم و تعمیق ارزش ها و باورهای دینی ، اجتماعی و تکریم عملی شخصیت مردم ، پاسخگویی عملی به مطالبات آنها ، مسئولیت پذیری برای ایفای نقش اجتماعی در بین مردم و فراهم کردن زمینه برای سرمایه گذاری در جهت اشتغال و تولید در حوزه خدمت خود عامل ، کوشا و فعال باشند.

1
1