- ارسال کننده: سرباز حریم ولایت تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۹

چند خبر کوتاه از شهرستان ویژه میانه ...

مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه میانه

 
مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه میانه
به موجب حکمی، سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسین ایمانی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه میانه منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه میانه با حضور اعضای شورای اداری شهرستان و کلیه پایوران رسمی سپاه میانه همچنین بازنشستگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده های شهدا و جمع کثیری از فرماندهان و شورای حوزه و پایگاه ها در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه میانه برگزار شد.
 فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات عباسقلی احمد زاده ، سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسین ایمانی را به عنوان فرمانده جدید سپاه میانه منصوب کرد .
سردار پورجمشیدیان، خدمت و فرماندهی در سپاه را بالاترین افتخار دانسته گفت: همه افتخار و بزرگی ما در سپاه نوکری برای مردم و خانواده معزز شهداست که از همه چیز خود برای حفظ آرمانهای انقلاب گذشتند.
وی تصریح کرد: سپاه و بسیج نیروهایی هستند که هرجا خلایی احساس کردند وارد عمل شده و آن را پر می کنند، لذا احمد زاده و امثال او در سربازی امام زمان (عج) و نوکری مردم چیزی کم نگذاشته و نخواهند گذاشت .
سردار پورجمشیدیان برقراری ارتباط صمیمی بین پاسداران و بسیجیان ، ادارات و کلیه مردم را لازمه پیشبرد اهداف بسیج دانسته بر توجه جدی و تقویت شجره طیبه صالحین و گردانهای امام حسین(ع) برای پرورش ابعاد روحانی و نظامی بسیجیان تاکید کرده و افزود: این دو از مهمترین سرمایه های بی نظیر سپاه و انقلاب هستند.
در ابتدای این مراسم عباسقلی احمد زاده فرمانده سابق سپاه میانه ضمن تبریک دهه کرامت، گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده در طول دوران خدمتش در سپاه میانه ارائه کرده، برگزاری همایش بین المللی نیمکتهای سوخته، همایش کشوری شهید شاهی و احداث چندین پروژه عمرانی را از مهمترین برنامه های اجرای شده عنوان کرد و کسب مقام نخست استانی در بین نواحی توسط قسمتهای مختلف ناحیه را مرهون همت، تلاش صادقانه و همکاری همه جانبه کارکنان ناحیه میانه دانست.
حاج محمدعلی مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و حاج حسین ابوالقاسم زاده مدیر هیئت رزمندگان اسلام شهرستان میانه نیز طی سخنانی از کارآمدی، تواضع، وحدت بخشی، اخلاص و روحیه شهادت طلبی و ایثار سرهنگ احمدزاده تجلیل و تقدیر نمودند.
در ادامه حکم انتصاب فرمانده جدید سپاه میانه توسط سردار فرمانده سپاه عاشورا به عبدالحسین ایمانی تقدیم و از زحمات فرمانده قبلی طی مراسمی با اهدای لوح سپاه و هدایایی تقدیر شد.

 

منبع : http://basijnews.ir/?q=azsh

 

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

 

پیاده روی تاکتیکی گردانهای الزهرا (س) سپاه ناحیه میانه
پیاده روی تاکتیکی گردانهای الزهرا (س) سپاه ناحیه میانه
گردانهای الزهرا (س) سپاه ناحیه میانه با شرکت صدها نفر از بسیجیان مسافتی به طول دو کیلومتر را به صورت تاکتیکی پیاده روی کردند

به همت حوزه های فاطمه الازهرا(س) و بنت الهدی (س) سپاه میانه ، خواهران بسیجی گردانهای الزهرا(س) پایگاه های بسیج خواهران مسیر ورودی پارک جنگلی تا مزار شهدای گمنام را پیاده روی کردند.
 شرکت کنندگان در این برنامه پس از اتمام پیاده روی تاکتیکی، در جوار بارگاه معنوی شهدای گمنام به قرائت زیارت عاشورا با مداحی حاج شکرا... عبدالهی پرداختند و در ادامه از فرماندهان برتر پایگاه ها تجلیل شد و همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، هدایایی نیز به خواهران بسیجی معصومه نام اهدا شد.

 

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

 

برگزاری کارگاه آموزش مدیران کاروانهای راهیان نور میانه

برگزاری کارگاه آموزش مدیران کاروانهای راهیان نور میانه
کارگاه آموزش مدیران کاروانهای راهیان نور با حضور 55 نفر از مدیران کاروانهای راهیان نور حوزه های مقاومت در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه میانه برگزار شد.

این کارگاه که با هدف ارائه آموزش های لازم به مدیران کاروانها برای اجرای بهتر اردوهای راهیان نور در راستای پیشبرد اهداف بسیج برگزار شد.
مهمترین مباحث ارائه شده در طول این کارگاه هفت کلاسه، مبانی مدیریت اردو، اخلاق در مدیریت و مدیریت اسلامی، آسیب شناسی اردوها، امنیت و ایمنی اردوها، اصول و مبانی ارتباطات بود و همچنین آموزش های بهداشت و درمان، کلیات و اهداف راهیان نور از دیگر کلاسهای این کارگاه بود.
گفتنی است در پایان این کارگاه از شرکت کنندگان آزمونی اخذ شده و به نفراتی که موفق به کسب نمرات حدنصاب شدند، از سوی قسمت اردویی ناحیه گواهینامه پایان دوره آموزشی، صادر شد.

 

منبع : basijnews.ir/?q=azsh

1
1