- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۹

همشهری! کسی که با پنبه سر می برد لباسش خونی نمی شود.

خبر مسرت بخش انتخاب آقای مهندس هاشمی به استانداری تهران از رسانه ها منتشر شد و دوست و دشمن تبریک گفتند.ولی انتشار مطلبی بحث انگیز با عنوان

((هاشمی استاندار شد بازهم میانه باخت)) 

http://www.miyanali.com/lawyer/8


فضای تبریک و شاد ایجاد شده را بهم ریخت و زبانها به اعتراض و تلخی در نظرات مطلب باز شد.

کسی که اولین بار مطلب را می خواند با دیدن کلمات ((مردی شیک پوش و جنتلمن، گویش مودبانه و پوشش در خور، متانت و دیسیپلین)) فکر می کند که داریم در مورد یک هنرپیشه یا خواننده و فوتبالیست محبوب یا مدل لباس صحبت می کنیم! نه در مورد کسی که به دلیل نداشتن رای از حوزه ی انتخابیه سابقش مجبور به وداع شد و به دلیل رای ندادن مردم تهران (می توانید هر اسمی به این رای ندادن بدهید و هر دلیلی برایش تصور کنید) پشت درهای مجلس ماند!
وقتی تمجید می کنید به این موضوع هم فکر کنید که چرا مردم تهران به ایشان رای ندادند تا در پشت درهای مجلس بماند؟! و اگر از این بابت بی لیاقتی شامل همشهریان کنید شامل تهرانی ها هم می شود(تهرانی هایی که آگاهی شان کمتر از مردم میانه نیست). اگر مردم تهران رای ندادند و ایشان نتوانستند وارد مجلس شوند مردم تهران باخته اند نه مردم میانه و مطلب شما باید خطاب به هموطنان تهرانی باشد و باید عنوان مطلبتان را به

((هاشمی استاندار تهران شد ، تهران باخت!))

تغییر دهید.
ایشان عطای نمایندگی مردم میانه را به لقایش نبخشیدند بلکه می دانستند که رایی ندارند و رفتند. اگر طبق ادعای شما ایشان عطای نمایندگی مردم میانه را به لقایش بخشیدند، مردم تهران هم قبایی به ایشان نپوشانیدند!
تمام مطلب شما حول و حوش لباس و شیک پوشی و ادعاهایی غیر قابل اثبات هست که با یک مثال نقض، نقض می شود. با این قاطعیت که حکم می دهید هیچ قاضیی نمی تواند حکم بدهد یعنی یک نفر مدعی شود که به خواست ایشان از سمتش جابجا شده تمجید شما بر باد می رود. وقتی می توان قاطعانه حکم داد که در جریان تمام اتفاقات در طول چندین سال باشیم ولی مشخص هست که توجه شما بیشتر به لباس و شیک پوشی ایشان بوده.توصیه شما این هست که افراد را از پوشش و گویشش شان بشناسیم! ولی همشهریان نشان دادند که خیلی فهمیده هستند و رایشان علاوه بر لباس و گویش به عملکرد نیز هست. مردم میانه در چندین دوره انتخابات فهمیدند که با پز دادن به لباس و تیپ نماینده اوضاع شهرستان روبراه نشده و نمی شود.خوب بودن یک بازیکن فوتبال به این معنی نیست که حتماً او را درون دروازه بکاریم. دروازه خاص دروازه بانان هست.

1
2
3
1 2 3