- ارسال کننده: گیو وفاییان تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۸

هاشمی استاندار شد بازهم میانه باخت

درخبرها آمده مهندس سید حسین هاشمی استاندار تهران شد آنهم با رای قاطع اعضای هیات دولت و شخص رییس جمهور و حتی بدون یکنفر مخالف .واقعا چرا هاشمی؟؟؟؟؟؟

قطعا افرادی که مهندس هاشمی را بی غرضانه میشناسند همگی بر لیاقت و شایستگی این مرد عرصه سیاست و مدیریت اذعان دارند مردی که در طول 5 دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ریاست کمسیون صنایع حتی یکبار چوب لای چرخ مدیری نگذاشت و بخاطر منافع شخصی و قومی و تعصبات ستادی راه را بر کسی نبست و شان ومنزلت نمایندگی مجلس را فراتر از این میدید که به احوال شخصیه مردم حوزه انتخابیه دخالت کند یا بریدن نان کسی را افتخار بداند در طول این 20 سال سراغ ندارید که یکبار تهمت و افترا و حرف ناپسند از زبانش جاری شود مردی شیک پوش و جنتلمن که زبانزد دوست و دشمن بود واقعا اگر با انصاف نگاه کنیم هاشمی چه کم داشت؟

هرچند که ایشان عطای نمایندگی مردم میانه را به لقایش بخشید که آنهم از بی مهری برخی همشهریان بزرگوار بود ولی مرور زمان نشان داد که همیشه پست و مقام ومیز به هاشمی نیاز دارد نه هاشمی به آنها .

فقط کافیست به گویش مودبانه و پوشش در خور این مرد بزرگ و برخی دیگر از نمایندگان محترم با دید انصاف نگاهی بکنیم آنوقت تفاوت را احساس خواهید کرد میانه باخت به این خاطر که از نعمت داشتن نماینده ای کار بلد و بی غرض محروم ماند میانه باخت چون بواسطه متانت و دیسیپلین هاشمی دید مثبت عمومی نسبت به میانه ارتقا یافته بود میانه باخت چون نتوانست از قابلیتهای این مرد بزرگ برای ادامه توسعه شهر استفاده کند ......

حال هاشمی علیرغم پیشنهاداتی که در خصوص پستهایی چون وزارت.معاونت وزیر.معاونت پارلمانی رییس جمهور به وی شد استانداری تهران را قبول کرد این انتخاب بر همه ی همشهریان فرهیخته و شخص مهندس سید حسین هاشمی مبارک باد.

1
2
3
4
5
6
1 2 3 4 5 6