- ارسال کننده: عشق ماوی تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۶

کریمی: یوسف کرمی دو ـ سه روز دیگر فرصت دارد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی به مسابقات هنر‌های رزمی گفت: یوسف کرمی برای حضور در اردوهای تیم ملی دو ـ سه روز فرصت دارد و در غیر این صورت کمیته فنی در مورد او تصمیم خواهد گرفت.

خبرگزاری فارس: کریمی: کرمی دو ـ سه روز دیگر فرصت دارد/ با دعوت از او ثابت کردیم با کسی مشکل نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس، کادر فنی تیم ملی تکواندو پس از اعلام رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو و شانس حضور در مسابقات جایزه بزرگ منچستر و کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل،‌ از یوسف کرمی و میثم باقری برای حضور در اردوی های آماده سازی تیم های ملی، در کنار دیگر تکواندوکاران‌ دعوت کرد، اما تمرینات تیم ملی در حالی صبح امروز(شنبه) پیگیری شد که میثم باقری با حضور در اردوها کار خود را کنار دیگر ملی پوشان آغاز کرد، اما یوسف کرمی هنوز در اردوهای تیم ملی حضور پیدا نکرده است.

مرتضی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا یوسف کرمی پس از اینکه از سوی شما برای حضور در اردوها دعوت شده بود حضور پیدا کرد یا خیر، گفت: تمرینات تیم ملی صبح امروز(شنبه) پیگیری شد، اما با توجه به دعوتی که از یوسف کرمی به عمل آمده بوده وی در اردوها حضور پیدا نکرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا غیت کرمی دلیلی دارد یا خیر گفت: ما به صورت رسمی او را برای حضور در اردوها دعوت کرده‌ایم، حتی علیرضا نصرآزادانی، کورش رجلی و فرزاد عبدالهی از طریق اس ام اس این موضوع را به او اطلاع داده‌اند، اما جوابی از سوی کرمی دریافت نکرده‌اند.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: از نظر من وی دو، سه روز برای حضور در اردوها فرصت دارد، البته باید برای غیبت امروز خود دلیل قانع کننده‌ای داشته باشد. در غیر این صورت کمیته فنی درباره او تصمیم خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا میثم باقری در اردوها حضور پیدا کرده یا خیر، گفت: بله، میثم باقری از امروز در اردوها حضور پیدا کرده و ما هم با پتانسیل‌هایی که او دارد دوست داریم در کارش موفق باشد.

کریمی در پایان گفت: بعد از اینکه کرمی در مصاحبه‌های خود مدعی شد که با کادرفنی مشکل دارد وظیفه ما این بود که ثابت کنیم که با کسی مشکلی نداریم و او را به اردوها دعوت کردیم، اما بازهم می‌گویم ما یوسف را برای حضور در اردوها دعوت کردیم اما کسی از یوسف خبری ندارد و نمی‌دانیم که چرا در اردوها حضور پیدا نکرد.

1
1