- ارسال کننده: کمیل میانه تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۵

حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه : آمریکا و حامیانش بدانند درصورت ورود به جنگ میدان فاجعه ای برای آنها بوجود خواهد آمد

حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه :

آمریکا و حامیانش بدانند درصورت ورود به جنگ میدان فاجعه ای برای آنها بوجود خواهد آمد

به گزارش خبرنگار ستاد برگزاری نماز جمعه ی شهرستان میانه _ حجت الاسلام حامدی امام جمعه ی شهرستان میانه در خطبه های نماز وحدت آفرین عبادی سیاسی جمعه بدنبال مباحث طرح شده ی هفته های قبل از کلمات قصار حضرت امیرالمومنین علی(ع) در نهج البلاغه بیان کرد:حضرت می فرمایند:بهترین و بابرکت ترین میراث برای انسان علم و دانش است و ادب یک لباس زیبایی است که فرسودگی ندارد و فکر بعنوان یک آیینه روHamediشن برای انسان است.

امام جمعه شهرستان بااشاره به 16 شهریور ماه واول ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) وآغاز دهه ی کرامت از این روز بابرکت تا 11 ذی القعده که میلاد امام رضا(ع) میباشد ضمن گرامیداشت این روز به بیان حدیثی از امام رضا(ع)درباب جایگاه و شان این بانوی بزرگوار پرداخت و گفت : ثواب زیارت حضرت معصومه (س) درقم عین ثواب زیارت امام رضا(ع)درمشهد می باشد.

خطیب جمعه شهرستان با یادآوری روز یکشنبه 17 شهریور ماه سالروز کشتار مردم بی دفاع توسط رژسم ستمشاهی درمیدان ژاله سابق تهران درسال1357 و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی این شهدای گرانقدر افزود:گرچه این کشتار و جنایت رژیم ستمشاهی در پیروزی و به ثمررسیدن انقلاب اسلامی موثر بود ولی خاطره ای تلخ بود که در اذهان باقی ماند.

حجت الاسلام حامدی با اشاره به تحولات اخیرمنطقه و سوریه وقلدرمآبی و جنگ افروزی آمریکای جنایتکار افزود:منطقه با حضور آمریکا و اذناب و حامیانش روی آرامش نخواهد دید. برخی از کشورهای منطقه هم آتش بیار معرکه شده اند و با کمال تاسف به مسلمان کشی دامن می زنند. اینها بدانند که دود این جنگ افروزی به چشم خودشان هم خواهد رفت.اینها باهمان سیاست گذشته و بهانه های واهی منطقه را ناامن کرده اند

وی همچنین بااشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که فرموده اند میدان سوریه میدان عراق و افغانستان نیست تصریح کرد: آمریکا وحامیانش به این نکته توجه کنند که درصورت ورود به جنگ ، برای آنها به میدان فاجعه تبدیل خواهد شد. نه سوریه عراق و افغانستان است نه این میدان آن میدان است.

خطیب جمعه ی شهرستان باتاکید بر لزوم عبرت گرفتن دولت های حامی آمریکا واسراییل در منطقه خاطرنشان کرد : امیدواریم یک بیداری درجهان اسلام  بوجود بیاید و این ممالک اینطور بادشمن درجهت تخریب کشورهای اسلامی هم پیمان نشوند و اقلا دشمن شناس باشند . همه ی ما یک دشمن مشترک به نام اسراییل داریم که یک غده ی سرطانی است و تازمانی که این دشمن در منطقه حاضر است این منطقه روی آرامش به خود نخواهد دید. لذا باید متحد باشند و این دشمن مشترک را بشناسند و درجهت محو این دشمن مشترک حرکت کنند.

همچنین ایشان در انتهای خطبه های این هفته ی نماز عبادی سیاسی جمعه بااشاره به وجود نعمت امنیت درنظام مقدس جمهوری اسلامی افزود : باید قدر این نعمت الهی رابدانیم وکسانی را که درصدد لطمه زدن به این نعمت هستند بشناسیم و شکر این نعمت را بجا بیاوریم/.

1
2
3
1 2 3