- ارسال کننده: مجتبی اطهری تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۵

اخلاق نیکو ، عمل به وظیفه و تبحر در انجام امور از شاخصه های مهم مدیریت در شوراست

تقی خلفاپورروز سه شنبه  در مراسم تحلیف شوراهای شهرهای میانه – ترکمانچای – ترک و آقکند گفت:
توفیق حاصل شد تا انتخابات به نحو احسن و با حضور حماسی مردم در 24 خرداد برگزار شود و امروز نیز توفیق دیگری حاصل شد تا مراسم تحلیف را برگزارکنیم.
وی اظهارکرد:  مدل کارهای اجرایی ما  این بود که شورای اسلامی و شهرداری یکی است و در مقابل مردم همه ما مسئولیم زیرا  هرآنچه در امورات مردم اتفاق می افتد  ما مسوولین را شناخته  و هر خیر و شری باشد از ما می بنیند  که در این راستا اگر بتوانیم شوراها را با مسوولین در یک صف قرار دهیم نتیجه مطلوبی خواهیم گرفت.فرماندار میانه و معاون استاندار افزایش تعامل شورای اداری و شوراها را مورد انتظار خواند و افزود:  همه باید جهت خدمت رسانی به مردم لبیک بگوییم و این موضوع باید دوسویه باشد.
وی اعلام آمادگی کرد  افزود:  امام جمعه  ، بنده و تمام مسوولین در صورت نیاز شوراها حاضر به حضور در جلسات بوده  و پشتیبانی خواهیم کرد.
خلفاپور با تاکید بر استفاده از تجربه گذشتگان افزود:  اعضای شورا می توانند از وجود افرادی که سه دوره بعنوان شورا حضور داشته  و نیروهای توانمندی به شمار می روند ، همچنین از افراد متخصص درمیانه که بیشمارهستند  استفاده کنند.فرماندار میانه گفت: شورا ها از لحاظ علمی ، تجربی و شاخصه های متعدد پیشرفت کرده و نباید این پیشرفت را در میدان عمل زیر سوال ببریم .
خلفاپور با بیان اینکه  انتظارات مردم از شما بعنوان اعضای شورا در حد و اندازه های شوراهای دوره چهارم بوده  وکارنامه مطلوب می خواهند افزود: اگر انجام اموری به خاطر خدا نباشد نتیجه و ارزشی هم نخواهد داشت ، و شما باید بدانید که با  حق الناس سر وکار دارید که امیدوارم با عنایت الهی کارنامه پایان خدمتتان پر از نمره های عالی بوده و پیش خداوند نیزرو سفید باشید.
در این جلسه بهمن نعمت زاده با 6 رای بعنوان رئیس و مجید میعاد بعنوان نایب رئیس و حیدر رجبی بعنوان منشی انتخاب شدند.شورای شهر ترکمانچای با 5 رای شاپور رمضانی را بعنوان  رئیس ، ابراهیم ابراهیمی  را بعنوان نایب رئیس و مهران رستمی رابعنوان منشی انتخاب کردند.
همچنین شورای شهر آقکند با 5 رای شعبان پرچمی را  بعنوان رئیس شورا، یعقوب بهزاد ی را نایب رئیس و امیر بشارت را بمدت یک سال بعنوان منشی انتخاب کردند.شورای شهر ترک با 5 رای زهرا عباسی را بعنوان رئیس، یعقوب قره باقری نایب رئیس و کاظم داودخانی را بعنوان منشی انتخاب کردند.
گفتنی است  9 نفر عضو شورای شهر میانه و 15 نفر اعضای شوراهای شهرهای ترکمانچای – ترک و آقکند در برابر کلام ا... مجید سوگند یاد کردند با تکیه بر شرف انسانی در حفظ امانت انجام هرچه بهتر وظایف و خدمت به مردم کوشا بوده و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظایف و اختیارات خود رعایت نموده و در رعایت عدالت ، انصاف ، صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایند.

1
1