- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۴

آیا ابقا شد یا نه؟

بعد از شروع به کار شورای شهر دوره جدید با توجه به اینکه از زمان انتخاب تا شروع به کار نتوانستند فرد توانمند را به عنوان شهردار انتخاب و معرفی کنند در اولین روز کاری خود با 5 رای موافق شهردار فعلی در سمت خود ابقا تا در مدت معین شهردار توانمند را انتخاب کنند.

دیروز اعضای شورای شهر در دفتر شهردار حضور یافته بودند که روابط عمومی شهرداری این خبر را منعکس کرد . ضمنا چند نفری از اعضای سایبری در دفتر شهردار نیز حضور داشته که ابقا شدن شهردار را تبریک گفتند.

حال سئوال این است که آیا واقعا آقای شهردار در سمت خود ابقا شدند یا اعضای شورای محترم شهر اولین قدم خود را محکم می خواهند بردارند؟ و آن همان انتخاب شهردار توانمند و با تجربه می باشد!

حال اگر آقای شهردار در سمت خود واقعا ابقا شد چند سئوال از اعضای محترم شورای شهر همان 5 نفر :

طبق شعارهای انتخاباتی خود سخن از عمران و آبادانی شهر می زدید که شهر میانه توسعه نیافته و اگر شورا بشویم توسعه و عمران اولین هدف ما است . و شعارهای که بوی پیشرفت و عمران می داد آیا همین است ؟ اولین اقدام شما ابقا شدن شهردار شد! عزیزان باید بدانید برای پیشرفت باید به آینده فکر کرد شهر میانه نیاز به پیشرفت دارد و آن با مدیریت خود و ارزنده و شورای شهر قوی میسر می شود! پس اعضای محترم شورای شهر پاسخ اعتماد مردم را با اعتماد جواب بدهید ! کدامین پیشرفت را در این سالها شاهد بودید ؟ این همه پروژه نیمه تمام ! آسفالت نامناسب! افزایش تعداد چاله و چوله ! عدم زیرسازی مناسب خیابانها هنگام آسفالت ریزی! عدم توسعه فضای سبز!

اعضای محترم شورای شهر واقعا خسته نباشید ! دلاوران

1
1