- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۳

دیروز در دفتر شهردار چه خبر بود ؟!

پس از اعلام نتایج ، اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که در فرمانداری انجام و اعضای هیئت رئیسه اعلام ، جناب آقای جلیل خرده فروش به عنوان شهردار میانه ابقاء شدند. در اولین روز کاری با اعضاءجدید دوره چهارم در دفتر شهردارمان حال و هوای خاصی حاکم بود. دیدار شهردار محترم با کارکنان شهرداری صبح انجام یافت که عمده اهداف کارکنان تبریک ابقاء شهردارشان در این وادی خدمت بود که در یک جو صمیمی برگزار گردید.شهردار میانه ضمن تشکر از لطف تمامی دوستان و مخصوصاً همکاران گرامی که ابراز لطف می نمودند ، در ادامه صحبتها خواستار تلاش بیشتر و با انگیزه بالا و روحیه تلاشگرشان را در ایامی که در خدمت اعضاء جدید شورای چهارم خواهند بود را نیز خواستار شده وهم قسم شدند در جهت کسب رضایت مردم قدر شناس شهرمان کوشا باشند.

 

دفتر شهردار

دفتر شهردار

سپس ورود اعضای محترم جدید شورای اسلامی شهرمان بود که میهمان شهردار در دفتر کارشان بودند که در این دیدار صمیمی شهردار شهرمان ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضورشان سلامهای گرم کارکنان به همراه تبریک آغاز به کار این عزیزان را از سوی پرسنل خدوم و تلاشگر شهرداری میانه به این عزیزان ابلاغ نموده و اهداف و برنامه های کاری با اراده بالا در کنار همکاران خود را بیان نمودند .

دفتر شهردار

در ادامه نشست ، دو نفر از اعضاء محترم شورا آقایان یوسفی ونعمت زاده نقطه نظرات , انتظارات , اهداف خود از شهردار و پرسنل شهرداری را بیان داشته  و روش کاری دوره جدید را بر مبنای اصلاح اساسی , پاسخگویی به اعتماد مردم شهر و حفظ جایگاه شورای اسلامی شهرمان همراه با برنامه ریزی صحیح و اصولی و اتحاد دانسته وشهردار شهر را به عنوان عضو دهم شورا قلمداد کرده که در کنار هم برای رشد و ترقی شهرمان انشاا...کوشا بوده باشیم.

دفتر شهردار

در پایان مراسم دیدار ، شهردار به رسم میهمان نوازی ضمن سپاس فراوان بخاطر اعتماد به خود وهمکاران و حضور در شهرداری هدیه ناقابل اما بسیار با منزلت روان نویس به محضر عزیزان تقدیم نمودند .

 

دفتر شهردار

 

دفتر شهردار

تصویر بیادماندنی از اعضای شورای جدید با شهردارشان

البته ناگفته نماند که دو نفر از عزیزان اعضاء شورا ی جدید با هماهنگی لازم و قبلی در این محفل حضور نداشتند .

دفتر شهردار

 

شور و حال خاصی که بعد از بدرقه اعضای محترم شورای اسلامی شهر در دفتر پیچید ، حضور گرم و صمیمی فعالان سایت شهرمان و نویسندگان محترم بود که دیدن بخشی از تصاویر خالی از لطف نیست .

 

دفتر شهردار

دفتر شهردار

جوانان پر شوری که جز پیشرفت و ترقی و رفاه شهرشان اهداف دیگری در ذهن ندارند . در این دیدار باشکوه ، کلی مسائل پیرامن شهر و شهرداری مطرح شد که شهردار شهر با حوصله تمام به آنها پاسخ دادند و از تک تک فعالان سایت درخواست همکاری و همراهی با اهداف شهرداری میانه که خدمتگذار شهروندان است را خواستار شدند 

دفتر شهردار

واین هم متن زیبای تبریک به محضر شهردار شهرشان که همواره با اراده مثال زدنی در خدمت شهروندان میانه بوده و خواهند بود .

 

دفتر شهردار

تبریک از نوع ماندنی

 

دفتر شهردار

در پایان از حضور و ابراز لطف تمامی اقشار شهرمان که یار و یاور ما در مجموعه شهرداری میانه خواهند بود صمیمانه سپاسگذاریم .  

 

                                                                                       روابط عمومی شهرداری میانه 

 


 

 

 

1
2
1 2