- ارسال کننده: امید کوهی تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۳

دیدار جمعی از اصحاب رسانه و همشهریان با شهردار میانه

به نام خدا 

اگر خاموش باشی تا دیگران به سخنت آرند ، بهتر که سخن گوئی و خاموشت کنند. سقراط

تلاش برای ابقای شهردا ...

عمل دور از انتظار  شورا ها ( بخاطر ابقای شهردار فعلی )

برگ درخواست استعفای بدون تاریخ از خرده فروش...

پشت پرده این بده بستان پردردسر و ...

 شاید این حرف و حدیث های به ظاهر جنجالی که در چند روز اخیر در فضای مجازی شهرستان میانه انتشار یافته است تلاشی بیهوده بمنظور رسیدن به اهدافی خاص و بی کفایت جلوه دادن شهردار میانه بوده است.

باید پرسید جایگاه مردم در این نظام و تعیین سرنوشت خود تا چه میزان است ؟ 

آیا همین مردم نبوده اند که این 9 نفر اعضای شورا را انتخاب کردند ؟

آیا ارزش رای این افراد تا این میزان ارزش دارد که با هر تصمیمی بر علیه آنها جبهه گیری کنیم؟ 

تک تک اعضای شورای اسلامی منتخب مردم و نماینده تمامی آنها میباشند .بعد از انتخاب این عزیزان اکثریت مردم موظفند تا زمانی که این اشخاص چارچوب قوانین حاکم بر شوراها را نقض نکرده اند به تصمیمات این اعضا احترام بگذارند .اگر امروز این اشخاص رای به ابقای شهردار داده اند پس دلیل مستند برای خود دارند چرا که میدانند برنامه ها و طرح هایی را که در ذهن دارند هر کسی نمیتواند اجرایی کند . در خاطر تمامی ما هست زمان انتخابات شورا ها  و برنامه ی این منتخبین را آیا به واقع اگر کسی اعتقادات قلبی به شهردار مطلوب خود نداشته باشد حاضر است رای خالف این موضوع را صادر کند ؟!!!

یادمان نرفته حمایت های همه جانبه برخی ... از کاندیدها را حال چه شده است ؟ آیا حمایت کردن از اشخاص فقط منحصراٌ مربوط به زمانی خاص میباشد ؟ حال که زمان آن رسیده که با اتحاد و همدلی کارها و مشکلات میانه عزیزمان را یکی پس از دیگری حل و فصل کنیم ، چون آن چیزی که در ذهن بوده محقق نشده باید دست به هر عملی بزنیم پس انصاف و رعایت اخلاق رسانه ای کجا جا خشک کرده است ؟

این موضوعات و چندین موضوع دیگر محوریت بحث هایی است که ذهن هر مخاطبی در این روزها درگیر خود ساخته است . بخاطر همین مسائل ، جمعی از اصحاب رسانه و همشهریان دلسوز شهر با حضور در دفتر شهردار ، جواب این موضوعات و پیگیری مسائل مطرح شده را در گپ و گفتی صمیمانه جویا شدند .

در این دیدار جمعی از اصحاب رسانه و همشهریان دلسوز مسائل شهری ،ضمن عرض تبریک خدمت شهردار محترم و آرزوی موفقیت های روز افزون برای ایشان و مجموعه شهرداری ،ضمن اشاره به حاشیه سازی های برخی افراد در فضای مجازی و پرداختن به مسائل خرد و بی پایه و اساس ای ، غرض ورزی های شخصی برخی افراد در طی مدت انتخابات تا با امروز را عامل تفرقه افکن و همچنین ایجاد کننده اختلال در روند پیشرفت امور شهری دانستند .

در این جلسه شیوه نقد مسائل شهری و موضوعات مرتبط با شهرداری و شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسبی برای حل این موضوعات اتخاذ گردید . افراد حاضر در این جلسه با اشاره به این موضوع که بخاطر تلاش های بی وقفه شهردار محترم و تقدیر و تشکر از ایشان در این جلسه حاضر شدند. افراد صاحب نظر همکاری و نقد منصفانه و به دور از غرض ورزی های شخصی و همچنین کمک به بهبود وضعیت کنونی شهر را از جمله برنامه های افراد فعال در زمینه اطلاع رسانی و خبر عنوان کردند.

جلیل خرده فروش شهردار میانه نیز با ابراز خرسندی از توفیق خدمت دوباره در پیشگاه  مردم شریف میانه و همچنین تشکر از جمع اصحاب سایبری شهرستان بخاطر تدارک این دیدار با اشاره به برخی موضوعات پرده از برخی اخبار کذب منتشر شده در روزهای اخیر برداشت. شهردار میانه با بیان این موضع که برخی اشخاص سعی در جلوه دادن این موضوع را دارند که شخص جلیل خرده فروش برای ماندن در پست و سمت ،خود را به آب و اتش میزند و برگه سفید امضا و ... در اختیار شورا گذاشته ، انتشار چنین مضوعاتی را در اذهان عمومی ،کاری ناشایست از سوی برخی افراد بی اطلاع قلمداد کرد . خرده فروش همچنین در جمع افراد حاضر با بیان این موضوع که اتهام زدن به اشخاص فعال خبری  بخاطر انعکاس پروژه های در حال اجرا ی شهرداری را ،دلیل ضعف و مغایر بودن دیدگاه این اشخاص با برنامه ها و اهداف شهرداری و نرسیدن به اهداف شخصی این افراد دانست .

 شهردار میانه با اشاره به این موضوع که صندلی ریاست چیزی نیست که بخواهم بخاطر آن دست به اعمال ناشایست و به  دور از اخلاق بزنم اضافه کردند : اماده ام تا هر زمانی فردی قوی تر و کارمد تر از من که خود به این موضوع اذعان داشته باشد این صندلی و منصب را که شاید خواسته بسیاری از افراد باشد که نتوانستند با در پیش گرفتن راه اشتباه به آن برسند،تقدیم این افراد کنم . خرده فروش مجموعه شهرداری را عامل اجرایی قوی در کنار شورای دور چهارم دانست و انتخاب خود را مغایر با اخبار انتشار یافته توسط برخی اشخاص دانست چرا که ابقای شهردار به منزله اغاز فعالیت شهردار در طول دوره جدید و با سرپرستی و ... متفاوت است .

در انتهای این مراسم عکس های یادگاری از این دیدار به یاد ماندنی گرفت شد .

خادمان ملت هیچگاه از ضمیر مردم میانه و منتخبین برحقشان پاک نمی شوند

شهردار میانه جلیل خرده فروش

شهردار میانه جلیل خرده فروش ف دیدار اصحاب رسانه با شهردار میانه جلیل خرده فروش

 

شهردار میانه جلیل خرده فروش ف دیدار اصحاب رسانه با شهردار میانه جلیل خرده فروش

جلیل خرده فروش شهردار میانه - دیدار اصحاب رسانه با شهردار میانهش

 

 

جلیل خرده فروش شهردار میانه - دیدار اصحاب رسانه با شهردار میانهش

 

 

 

1
2
1 2