- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۳

آغاز ماراتن انتخاب شهردار

در تصاویر حکاکی شده بر سنگ های تخت جمشید،
هیچکس عصبانی نیست!
هیچکس سوار اسب نیست!
هیچکس را در حال تعظیم نمیبینید!
در بین این صدها پیکر تراشیده حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد!
اینها اصالت ما هستند:
مهربانی، خوشرویی، قدرت، احترام، ادب، نجابت

از خرداد تا شهریور منتخبین مردم نتوانستند شهردار لایق و توانمند را انتخاب کنند و این طلسم را بشکنند که همزمان با آغاز فعالیت خود اولین قدم را محکم بردارند. انتظار می رفت که در اولین روز آغاز فعالیت شورای شهر خبر خوش انتخاب شهردار لایق و توانمند در شهر بپیچد ولی گویا شهر میانه از داشتن شهردار لایق و توانمند محروم خواهد شد.

حال در اولین روز قرعه باز بنام شهردار فعلی افتاد. اما اعضای محترم شورای شهر به دیروز نگاه کنید در این شهر به نظر شما عزیزان توسعه فضای سبز داشتیم! چرا در این سالها فضای سبز شهرمان در حال نابودی است ! چرا؟

اعضای محترم شورای شهر چرا در این شهر امکانات رفاهی دیده نمی شود؟ چرا؟

چرا اعضای محترم شورای شهر وسایل تفریحی در شهربازی شهر ، تنها شهربازی شهر، توسعه نمی یابد؟ چرا وسایل هایی که آورده می شود کارکرد شهرهای دیگر است ! چرا؟

چرا اعضای محترم شورای شهر شهرداری میانه در جذب سرمایه گذار ضعیف ظاهر شده است ! شهرداری مراغه را با شهرداری میانه مقایسه کنید!

چرا اعضای شورای شهر در شهر مرند با مشارکت شهرداری با بخش خصوصی مجتمع تجاری احداث می شود ولی در شهرمان خبر امیدوار کننده از آینده نیست!

چرا اعضای محترم شورای شهر در این شهر آسفالت مناسب استفاده نمی شود ! آسفالت خیابان امام که چند ماهی است آسفالت ریزی شده است آیا مطلوب است ؟

اعضای محترم شورای شهر لطفا اعلام کنید که هنگام تحویل شورا ، در این شهر چند چاله و چوله تحویل گرفتید و با چند درصد افزایش تحویل شورای آتی خواهید داد!

اعضای محترم شورای شهر آیا برای چهار سال کاری خود برنامه ریزی دارید ! با پروژه های نیمه تمام چه خواهید کرد!

اعضای محترم شورای شهر به توسعه و عمران و آبادانی شهر چه نمره ای می دهید ؟ نمره قبولی می دهید که نتوانستید شهردار توانمند انتخاب کنید!

اعضای محترم شورای خدا قوت .............. خسته نباشید دلاوران ................

و اما بدانید مردم این شهر انتظار بیشتری از شماها عزیزان دارند شهر میانه لایق توسعه بیشتر و بهتر از اینها می باشد .

آیا با این روند می توانید شهردار توانمند و مدنظر خود را پیدا کنید

 

1
1