- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۲

در اولین روز شروع بکار شورا چه گذشت؟

امروز پس از مراسم تحلیف، شورای دور چهارم بر صندلی های شورای قبل تکیه زده و اولین جلسه ی خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار قافلان؛ 12 شهریور ماه روزی بود که به تمام شایعات و رایزنی های انتخاب رئیس شورا و شهردار پایان داده شد و شورای جدید میانه رسماً فعالیت خود را آغاز کردند.

صبح امروز مراسم تحلیف شورای جدید شهر میانه در شهرهای ترکمنچای، ترک و آقکند در اتاق اجلاس فرمانداری ویژه ی شهرستان میانه برگزار شد که پس از سخنرانی خلفاپور فرماندار ویژه و محمدیان رئیس اطلاعات میانه و بیان نکات، گوش زدها و پیشنهادات، مراسم تحلیف با سوگند اعضای شورا منتخب ادامه یافت.

سپس با رای گیری، انتخاب ریاست شورای شهر برگذار گردید که از بین دو کاندیدای ریاست شورای شهر میانه؛ بهمن نعمت زاده و حافظه شیخ الاسلامی، بهمن نعمت زاده توانست با کسب 6 رای به مدت یکسال ریاست شورا را در دست بگیرد و نایب رئیسی شورا نیز به مجید میعاد تک کاندید این سمت رسید و حیدری رجبی نیز بی رقیب به عنوان منشی گری شورا شهر انتخاب شد.

در ادامه اعضای شورای شهر جدید در مزار شهدا حضور یافته و پس از میثاق با آرمان های معظم شهداء راه ساختمان شورا را پیش گرفته و اولین جلسه رسمی خود را آغاز کردند که در این جلسه افضل حسینخانی به عنوان خزانه دار انتخاب شد و سپس به مساله ی ابقا یا عزل شهردار پرداخته شد و پس از بحث و گفتگو ها، انتخابات برگزار شد که با کسب 5 رای از 9 رای اعضای شورا، شهردار وقت ابقا شد و بنا به نظر اکثریت اعضای شورا، در کمترین زمان ممکن شهردار توانمندی انتخاب و به این ابقا پایان خواهند داد. که پس از این انتخابات از شهردار دعوت به عمل آمد که در این جلسه شرکت کند که با حضور شهردار اعضای شورا اولیت ها و برنامه های خود را به شهردار اعلام کردند و خواستار ارائه برنامه های پایان یافته و نیافته در سال جاری شدند.

لازم به ذکر است جلسات شورای شهر از روز های شنبه و سه شنبه به روزهای یکشنبه و چهارشنبه تغییر یافت که روز یکشنبه جلسه عادی و چهارشنبه ها جلسه فوق العاده خواهد بود که تشکیل این جلسات برابر با ساعت 19 مقرر گردید.

1
1