- ارسال کننده: کلنا عباسک یا زینب تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۱

خشتگر از پلمب 8 قلیانسرا در میانه خبر داد

فرمانده انتظامی میانه از اجرای طرح پاکسازی قلیان‌سراها و پلمب هشت واحد قلیان‌سرای متخلف خبر داد.

 

img_9830.jpg - 8.13 Kbبه گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد خشتگر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح بازدید و پاکسازی قلیان‌سراها و تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

 

وی تصریح کرد: تعداد 22 باب قلیان‌سرا و 18 باب تعمیرکار لوازم صوتی تصویری مورد بازرسی قرار گرفت که در خصوص رعایت تمام قوانین و مقررات و تعطیلی به موقع و جلوگیری از هرگونه درگیری و تجمع مشتریان در جلوی واحد و رعایت کلیه قوانین و همچنین عدم تعمیر لوازم غیرمجاز (ماهواره و...) تذکرات لازم ارائه شد.

 

این مقام انتظامی افزود: تعداد 6 واحد قلیان‌سرا و دو واحد صوتی تصویری نیز به علت عدم رعایت مقررات اعلامی پلمب و تعداد 10 دستگاه ریسیور ماهواره از تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری بازدید شده کشف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی میانه اظهار کرد: به تمام قهوه‌خانه‌ها ابلاغ شده ضمن رعایت قانون و پایبندی به آن از ورود افراد کم سن سال به قهوه‌خانه‌ها جلوگیری و به تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری نیز ابلاغ شده از پذیرش و تعمیر ماهواره خودداری کنند و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

1
1