- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۱

شورای شهر میانه پاسخ اعتماد مردم را با اعتماد جواب دهید

 

چند روز آینده شورای شهر میانه با افزایش دو نفر متشکل از 9 نفر خواهد شد. این نه نفر عزیز هنگام تبلیغات خود سخن از پیشرفت و عمران و آبادانی می دادند. با توجه به اینکه به گذشته شهرمان نگاه کنیم متوجه می شویم که عمران و آبادانی در شهر میانه چندان به چشم نمی خورد! شهر میانه مشکلات زیادی دارد که حتی نمی توانیم یک آسفالت مناسب و در شان شهرمان به خیابانها بریزیم. نه فضای سبز شهرمان توسعه یافته است و نه پیشرفت ! نه امکانات رفاهی ! آقایان شورای شهر شما عزیزان بهتر از همه می دانید که یک شهر و شهروند باید از چه امکانات رفاهی حداقل بهره مند شوند. اینکه درجه شهرداری بهتر شده است بجای خود محفوظ ! ولی شهر میانه را با شهرهای دیگر همچون مراغه و مرند مقایسه کنید . ببینید که شهرداری مراغه در جذب سرمایه گذار چقدر پیشرفت کرده است و شهرداری میانه آیا سرمایه گذاری جذب کرده است؟ شهرداری مرند با مشارکت بخش خصوصی مجتمع تجاری و ... افتتاح می کند ولی شهرداری میانه چه کار می کند؟ خیابانی را آسفالت می کنند چند متری را از یاد می برند ! خیابانی را آسفالت می کنند ولی با ادارات دیگر هماهنگ نیستند و بعد از چند روز شاهد حفاری هستیم ! ( روبروی اداره راه و شهرسازی به سمت میدان آزادی) عزیزان شورای شهر چرا قبل از اسفالت ریزی هماهنگ نمی شوند! چرا هنگام اسفالت ریزی زیرسازی مناسب صورت نمی گیرد!

عزیزان اینها مشکلات کوچکی هستند که نمی توانیم حل کنیم ! در کدام شهر ایران عزیزمان این همه چاله و چوله وجود دارد! این همه درپوش آب و فاضلاب و گاز و مخابرات و ... در سطح خیابان است . معیارهای شهر خوب چیست؟

فضای سبزشهرمان در حال نابودی است ! چرا نمی توانیم پارک جنگلی را احیا و زنده کنیم ؟ به نظر شما این پارک جنگلی لایق شهروندان میانه ای است ؟ به پارک جنگلی شهرهای دیگر بروید تا شاید بهتر متوجه سخن بنده باشید!

هر ساله هنگام فرا رسیدن ایام عید در سطح خیابان گل کاشته می شد و این سالها خبری از آن نشد . اصولا شما عزیزان شورای شهر باید روحیه و حس زیبادوستی تان بیشتر از همه باشد تا خواهان شهر زیبا باشید.

آقایان میعاد و رجبی شما عزیزان سالهاست که در شهرداری مشغول به فعالیت هستید و بهتر می دانید مشکلات شهر چیست و انتظار از شما بیشتر است .

خانم شیخ الاسلامی شما که چندین سال در شورای شهر فعالیت دارید از تجارب خود استفاده کنید به راستی چرا شهر میانه پیشرفت نمی کند! از لحاظ عمران و آبادانی

آقایان شاهمحمدی و یوسفی چندین سال در فرمانداری میانه فعالیت و سابقه درخشانی دارید چرا شهرمان امکانات رفاهی ندارد.

آقایان حسینی و صدری و حسینخانی و نعمت زاده به راستی برای پیشرفت شهرمان به چه چیزی نیاز داریم.

اولین وظیفه شما عزیزان انتخاب شهردار لایق و توانمند است . اگر در این انتخاب خود کوتاهی کنید باید چشم به انتخابات شورای بعدی باشیم تا شاید فرجی حاصل شود.   

شهروندان فهیم شهرمان انتظار بیشتر از شما دارند.

اما مقایسه کنید پیشرفت شهرهای همچون مراغه و مرند را با شهرمان میانه و بعد تصمیم بگیرید! شهر میانه را با روستا مقایسه نکنید که خدای نکرده اتفاق خاصی نیفتد!!!!!!!!!

 

1
1