- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۲/۰۶/۱۰

سیب وارد اتاق مونتاژ شد

فیلم کوتاه "سیب" به کارگردانی قادر حسن زاده که چندی پیش فیلمبرداری آن به اتمام رسیده بود، وارد اتاق مونتاژ شد.

به گزارش خبرنگار قافلان، این فیلم که فیلمنامه ی آنرا سالار پویان نوشته، موضوعی اجتماعی دارد و برای شرکت در جشنواره سراسری سیب تهیه شده است.

سیب چهارمین فیلم کوتاهیست که قادر حسن زاده ساخته و مانند سه فیلم قبلی اش "تویی که نشناختمت"، "باور" و "ارزش" مضمونی اجتماعی و انتقادی دارد. حسن زاده در خصوص فعالیت های هنری آتی خود به خبرنگار قافلان گفت: در حال برنامه ریزی پیش تولید یک فیلم مستند و یک فیلم کوتاه هستم که تا پایان شهریور ماه فیلمبرداری هر دو به پایان می رسد.

لازم به یادآوری است که قادر حسن زاده علاوه بر ساخت چهار فیلم یاد شده، کلیپ های حدیث عشق و روایت عشق را ساخته و در عرصه نمایش، نمایشنامه های دادگاه درون و حنابندان را نوشته و برای جشنواره های محلی کارگردانی کرده است. وی با کارگردانی نمایشنامه چتری برای روزهای بارانی به بخش مسابقه جشنواره استانی راه یافت که این نمایش در دو رشته بازیگری(خانم مهسا کاظمخانی و نویسندگی(خانم زهرا خدابنده) جوایزی را نصیب خود ساخت.

عوامل مجموعه فیلم سیب:

کارگردان و تصویربردار: قادر حسن زاده

نویسنده: سالار پویان

مدیر تولید: حمید محمدی

دستیار کارگردان: یگانه فیضی

منشی صحنه: مهیا مهرآرا

انتخاب بازیگر و بازی گردان: سالار پویان

دستیار تصویربردار: هادی نصیری

فیلمبردار پشت صحنه: جواد حسینیان

بازیگران: علی فضایلی، حسن سیف اله زاده، سودا پویان، بهرنگ پویان و بهرام جهانگیری

عکاس: فراز احمدی

با تشکر از: پیمان جهانفر، محمد بهجتی، اسماعیل مهریان، علیرضا رزاقی، سعید ملایی، فرید خدابند و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه.

 

 

حضور مهندس حسینی نماینده محترم مردم شهرستان در سر صحنه ی فیلم، انرژی مضاعفی به عوامل فیلم داد که از این حرکت فرهنگی نماینده محترم تقدیر می شود.

1
2
1 2