- ارسال کننده: کمیل میانه تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۸

حجت الاسلام حامدی در خطبه های این هفته نماز جمعه : شورای شهرنقاط قوت شورای قبل راجدی بگیرد

به گزارش خبرنگار ستاد برگزاری نماز جمعه میانه _ حجت الاسلام حامدی امام جمعه شهرستان میانه در ادامه مباجث دنبال شده از هفته های قبل از کلمات قصار نهج البلاغه بیان کرد : حضرت امیرالمومنین علی (ع) می فرمایند: عقل اگر کامل باشد صحبت هم کم می شود.

خطیب جمعه شهرستان بااشاره به 8 شهریور ماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال1360 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی تمامی شهدای انقلاب اسلامی علی الخصوص این دوشهید بزرگوار افزود : باگذشت چندین سال  از شهادت این بزرگواران به جهت خدمت خالصانه و اینکه تمامی همّ و غمّ آنها ولایتمداری و خدمت صادقانه به مردم بود درحال حاضر نیز ملت بزرگ ایران اسلامی از اینان به عظمت و بزرگی یاد میکنند و تاعالم باقی است از یادها فراموش نخواهند شد.

وی در همین زمینه خاطر نشان کرد : اگر دولتمردان نظام بدنبال این هستند که در مدت خدمتشان منشا خدمات و آثار ارزشمند باشند بهترین وشایسته ترین الگو این شهیدان رجایی و باهنر هستند.

وی باتاکید بر این نکته که خون شهدای انقلاب اسلامی برای ایران اسلامی عزیز عزت و اقتدار آفریدند ومایه ی روسیاهی و ذلت دشمنان انقلاب شدند خاطر نشان کرد : این بی اعتمادی فعلی که بین ملت ایران اسلامی با برخی از ممالک وجود دارد منشا آن این است که خاطره ی خوشی این دولت ها ندارد. اسناد و مدارک تاریخی یک به یک فاش شده و جنایت های آنان را نشان می دهد.

حجت الاسلام حامدی بااشاره به اسناد منتشر شده ی اخیر توسط آمریکا درباره ی نقش داشتن آنها در کودتای 28 مرداد سال1332 بعداز 60 سال که حکومت بحق و قانونی را سرنگون کرده وحکومت دست نشانده ی خود را جایگزین آن کردند خاطر نشان کرد : بااین جنایاتی که علیه ملت ایران اعمال شده ، ملت ایران چطور میتواند به این دولت ها اعتماد کند؟ درحالیکه حتی یک مورد خیر خواهی برای ملت ایران نشان نداده اند. در 8 سال دفاع مقدس نیز ملت ایران ندای مظلومیت سر داد و باافشای اسناد مختلف معلوم شد که چه جنایاتی علیه ملت ایران اعمال کرده اند.

خطیب جمعه ی شهرستان بااشاره به تهدید های اخیر غرب مبنی بر حمله ی نظامی به سوریه وضمن تاکید بر فرمایش اخیر مقام معظم رهبری که فرموده اند :میدان سوریه غیر از میدان افغانستان و عراق است افزود : درکشور ما جوانان غیور نیز اعلام آمادگی کرده اند که اگر نیاز باشد حاضرند در میدان سوریه حاضر و از مملکت اسلامی و حرم مطهر حضرت زینب (س) دفاع کنند.

وی بااشاره به فرارسیدن شهادت رییس مکتب حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود : باعنایت به اینکه امامزاده اسماعیل (ع) نوه ی امام جعفر صادق (ع) می باشند انتظار میرود که عزاداری ها بیشتر و شاخص تر از سایر نقاط کشور باشد.

نماینده ی ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه ی میانه در انتهای خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه با اشاره به اتمام کار سومین دوره ی شورای شهر و شروع به کار دوره ی چهارم افزود : امیدواریم با حضور فکرهای جدید واشخاص شاخص و باتوجه به تعدادی که این دوره از شورا دارد شاهد مرتفع شدن مشکلات شهرمان باشیم.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از زحمات اعضای محترم شورای قبل تصریح کرد : انصافا کارهای خوبی در مدت مسئولیتشان انجام شده که نباید بگوییم کاری انجام نشده است. چراکه هم آنها و هم ما شاهد مشکلات بودیم و شورای شهر قبلی هم در حد بضاعت و توانشان کار کردند. علاوه بر کارهای مثبتی که انجام شده از همه مهمتر همدلی و اتفاق بین دستگاههای اجرایی بود که این اتحاد در دوره های قبل وجود نداشت.

حجت الاسلام حامدی بااشاره به شایسته نبودن ورودی های شهر ، مشکل اطراف و محدوده ی حرم مطهر امامزاده اسماعیل (ع) و مشکلات کمربندی ، از شورای شهر خواست تا باهمدلی و هماهنگی خود نسبت به حل این مشکلات کمر همت ببندند.

وی بااشاره به اینکه رمز موفقیت شورای قبلی در کارهای مثبتی که انجام داده اند همدلی و اتفاق بین اعضای شورا و سایر مسئولین بود تصریح کرد : این نقاط قوت جدی گرفته شود تا بیش از پیش به این ملت که بهترین ملت ها  و شایسته ی بهترین خدمت ها هستند خدمتگزاری شود.

1
2
1 2