- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۶

افتتاح خانه ی نگهداری از پسران بی سرپرست و بد سرپرست 12-6 سال،به زودی در مرکز بخش کندوان میانه(ترک)

صبح روز چهارشنبه مورخه 92/06/06، آقای دکتر محمدرضا صادقی مدیرکل محترم سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه ایشان، جهت بازدید از مراکز تحت نظارت اداره بهزیستی میانه، وارد این شهرستان شده و از آنها بازدید بعمل آوردند.

در بازدید امروز، قرار بود مرکز خانه نگهداری پسران بی سرپرست و بد سرپرست موسسه غیرانتفاعی امیدنو متعلق به مرکز بخش کندوان میانه (ترک) با حضور نمایندگان محترم این شهرستان افتتاح شود ولی به دلیل حضور هر دو نماینده مردم میانه در تهران، به دو هفته آینده موکول گردید.

در این بازدید، خانم دکتر صحاف معاون محترم اموراجتماعی، آقای خطیبی رئیس محترم ذیحسابی، و آقای احمدیان مسئول محترم روابط عمومی سازمان بهزیستی استان به همراه آقای حمیدرضا معصومی اصل ریاست محترم اداره بهزیستی میانه، عازم ترک شده و با آقای نظری بخشدار محترم بخش کندوان، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، بخشدار بخش کندوان از توسعه و موقعیت جغرافیایی این منطقه، توضیحاتی به میهمانان حاضر در جلسه ارائه نمودند و سپس از ساختمان وقف شده توسط یکی از نیکوکاران اهل ترک، بازدید بعمل آوردند.

قرار است در این خانه اهدایی، پسران سنین 6-12 ساله بی سرپرست و بد سرپرست، نگهداری شوند. موسسه غیرانتفاعی امیدنو میانه، توسط آقای مهندس هادی حنیفه پور بعنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، خانم ملکی بالسینی کارشناس رشته علوم تربیتی به عنوان مسئول فنی، و خانمها عباسی و قره باقری کارشناسان رشته های روان شناسی و علوم تربیتی به عنوان مربی، و همچنین با کمکهای خیرین و نیکوکاران این منطقه، اداره خواهد شد.

از زحمات شایان بخشدار و شهردار محترم بخش کندوان که از ماهها قبل ما را در تهیه و تجهیز بلاعوض این مرکز اعم از تختهای خواب کودکان، تلویزیون، لباس شویی، فرش، وسایل گرمایشی و سرمایشی و دیگر وسایل مورد نیاز خانه یاری نمودند، تقدیر و تشکر بعمل آمده و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

دفتر بخشدار کندوان میانه

دفتر بخشدار بخش کندوان میانه

دفتر بخشدار بخش کندوان میانه

دفتر بخشدار بخش کندوان میانه

خانه امیدنو بخش کندوان میانه

خانه امیدنو بخش کندوان میانه

خانه امیدنو بخش کندوان میانه

با آرزوی توفیق برای این عزیزان

گزارش و عکس از

علیرضا نصیرزاده

مسئول مشارکتهای مردمی، اشتغال و موسسات غیردولتی

اداره بهزیستی میانه

1
1