- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۶

شرح وظایف روابط عمومی شهرداری/ اقای نجفی منتظر جواب شما هستم

 روابط عمومی:

همکاری با واحد مربوطه به منظور بکارگیری فناوریهای نوین اطلاعاتی در راستای تحقق دولت الکترونیکی.

ـ برقراری ارتباط مستمر با رسانه های گروهی و خبرگزاری های جمهوری اسلامی به منظور انعکاس تشریح فعالیتها و برنامه ها و اقدامات شهرداری.

ـ برقراری حسن ارتباط بین مردم و واحدهای شهرداری از طریق دریافت پیشنهادها، انتقادها و نقطه نظرات به منظور انعکاس آن به مسوولان و بالعکس.

ـ تماس و همکاری با ارگانها و سازمان های دولتی و غیر دولتی به منظور آگاهی از سیاستهای ارتباطی و تبلیغاتی و ارائه گزارش پیشرفت فعالیتها و برنامه های شهرداری جهت درج در مجموعه های مربوط به فعالیت حوزه شهری.

ـ برقراری حسن ارتباط بین کارکنان شهرداری از طریق انعکاس نظرها و پیشنهادهای آنها به مقامات ذیربط.

ـ ایجاد ارتباط با روابط عمومی سازمانهای وابسته به منظور تبادل اخبار و اطلاعات و بررسی نشریات، کتب و مقالات و اجرای برنامه های تبلیغاتی مشترک از طرف آنها به منظور انجام هماهنگی های لازم.

ـ تهیه و انتشار جزوات و نشریه های اطلاعاتی و خبری و پوسترهای تبلیغاتی طبق ضوابط موجود از طریق بکارگیری فناوریهای نوین اطلاعات.

ـ بررسی و استخراج مطالب و تهیه متون لازم از بولتن های منتشره توسط سازمانها و ارگانها در رابطه با مسایل گوناگون.

ـ دسته بندی جراید، مطبوعات و نشریات در ارتباط با مسایل اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و بازرگانی به منظور گردآوری اخبار و اطلاعات و گزارشهای لازم در این زمینه و نگهداری در آرشیو و تلاش جهت بکارگیری فناوریهای نوین اطلاعاتی.

ـ اجرای طرحهای لازم به منظور تنظیم گزارشها و اطلاعیه های مختلف جهت آگاهی افکار عمومی از پیشرفت های شهرداری.

ـ برنامه ریزی و انجام کلیه اقدامات به منظور فراهم نمودن متن مصاحبه ها، سمینارها، کنفرانسها، بازدیدها و جلسات عمومی مربوط به شهرداری.

ـ فراهم نمودن امکانات برگزاری مراسم سخنرانیها، جشن ها و فعالیتهای مذهبی و ملی و ... در شهرداری.

ـ انجام کلیه امور تشریفاتی و استقبال و بدرقه میهمانان شهرداری.

ـ تنظیم برنامه مسافرت و بازدیدهای رسمی شهردار.

ـ انجام امور خطاطی و طراحی در زمینه های تبلیغاتی و انتشاراتی.

ـ تهیه عکس، اسلاید و فیلم و گزارشهای خبری از فعالیتهای شهرداری

ـ اداره امور کتابخانه و آرشیو اطلاعاتی و مطبوعاتی و ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه موجودی کتابها، نشریات، روزنامه ها و ...و ایجاد آرشیو سمعی و بصری.

ـ انجام همکاری با واحد مربوطه به منظور ایجاد شبکه الکترونیکی ارتباطی بین واحدهای شهرداری و سازمانهای تابعه و سایر دستگاهها جهت تسریع در انعکاس خبرها و فعالیتها و ...

اینارو عرض کردیم برسیم به بحث اصلی در اینکه اقای نجفی به وظایف خود عمل میکنند شکی نیست اما سوال من از اقای نجفی این هستش باوجود بودن شما که هم هنرمند هستید هم با اصول خبرنگاری مطلع چرا اقای شهردار دست به دامن کسان دیگر برای تولید خبر وعکس میشود منتظر جواب سرور عزیزم هستم

1
1