- ارسال کننده: سرباز حریم ولایت تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۵

چند خبر کوتاه از شهرستان ویژه میانه

راه اندازی بانک صنعت و معدن در میانه تا اواخر شهریور سال جاری

نماینده مردم میانه از راه اندازی بانک صنعت و معدن در میانه تا اواخر شهریور سال جاری خبرداد.


محمدعلی مددی در نشست شورای آموزش عالی شهرستان در محل دفتر امام جمعه گفت:   4 میلیارد ریال اعتبار نیز برای تجهیز این بانک  که در طبقه پایین اداره صنعت و معدن را ه اندازی می شود اخذشده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان میانه هرساله 300 نفر از هنرستانهای میانه فارغ التحصیل می شوندگفت: متاسفانه دانشگاهی نبود که این نیرو به تحصیل خود در مقطع آموزش عالی ادامه داده و با تخصص وارد بازار کار شونداما با پیگیریهای بعمل آمده و به تناسب ضرورت موضوع موافقت اصولی ایجاد دانشکده فنی و حرفه ای را کسب کرده و در 4 رشته ، دورشته روزانه و دو رشته شبانه  که در دفترچه کنکور سال جاری درج شده  92 نفر دانشجو پذیرش خواهد شد.

مددی با گلایه از بازگو نشدن اقدامات وی در راستای توسعه آموزش عالی از ایجاد بزرگترین پروژه پیام نور در میانه خبرداد و افزود: چشم انداز آموزش عالی شهرستان میانه مطلوب بوده بطوریکه  در سطح استان در رقابت هستیم .

وی همچنین از بیهوده و بی مصرف ماندن 100 هکتار کاربری آموزشی در سطح شهرستان انتقاد گفت: در طرح تفصیلی بدین شرح آمده که اگر زمان تعیین شده از دست برود کاربریهای آموزشی به مسکونی تبدیل شده و درآمدزایی و اشتغالزایی در منطقه را با مشکل مواجه خواهد کرد.

مددی از شهرداری ، مسکن و شهرسازی ، راه و ترابری  ، تربیت بدنی  خواست تا تکلیف کاربریهای موجود را که بلااستفاده مانده مشخص کنند.

نماینده مردم میانه از مکاتبات و پیگیریهای لازم در خصوص گسترش منطقه آزاد ارس خبرداده گفت: این موضوع در هیئت دولت در دست بررسی است که در صورت تصویب آن همشهریان میانه ای نیز از مزایای آن بهره خواهند برد.

وی همچنین با بیان موافقت صددرصدی برای راه اندازی دانشکده پرستاری در میانه گفت: دوشنبه این هفته مجوز تاسیس را دریافت خواهیم کرد که در این راستا نیاز است تا کادر علمی و محل دانشکده تعیین شوند .

منبع : http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=13428
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
 
وظیفه داریم به دولت در انجام امور کشور یاری برسانیم

فرماندار شهرستان ویژه میانه مهمترین خلاء در عدم اجرای برخی امور تبادل اطلاعات بین ادارات عنوان کردو گفت: این امر سبب اختلاف و سوء تفاهمات می گردد.


تقی خلفاپور در جلسه بحث و بررسی مشکلات شهرستان میانه ، اظهارکرد: من بعنوان مدیر اول اجرایی  شهرستان این حق را دارم که نسبت به امور شهرستان از مدیران کل توضیح  خواسته و اگر موضوع اعتبار اخذ شده برای شهرستان میانه صحت داشته باشد  اینکه در شهرهای اهر و هوراند  هزینه شده شخصا به موضوع رسیدگی خواهم کرد خواهم کرد.

وی اظهارکرد: تغییر دولت نباید در تکلیف و مسوولیت ما تغییرایجاد کند زیرا ما برای نظام و مردم کار کرده  و وظیفه داریم که به دولت نیز در انجام امور کشور یاری برسانیم.
 
 
منبع : http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=13432
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
 
نباید در زمان تغییر و تحول دولت تکلیف اصلی خود را از یاد ببریم

فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه به عنوان مسوول ، تکلیف شرعی داشته و تا زمانیکه  مسوولیتی متوجه ماست باید در انجام آن جدی باشیم گفت: مبادا در زمان تغییرو تحول دولت تکلیف اصلی خود را از یاد ببریم.


تقی خلفاپور در نشست ستاد هماهنگی هفته دولت با اشاره به اینکه ما بعنوان مسوول خادم نظام ، سرباز ولایت ، وامدار و مدیون خون شهدا هستیم ، ضرورت خدمتگزاری به مردم تا آخرین دقایق مسوولیت را امری واجب خواند.

وی بر برگزاری باشکوه هفته دولت در آغازین روزهای هفته کاری دولت جدید تاکیدکرده افزود: تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به مردم اصلی ترین موضوعی است که باید مورد توجه توجه مسوولین بوده و در این هفته باید نمود بیشتری یابد.

خلفاپور قدردانی از کارمندان نمونه ،تسریع در امورات مردم  از سوی ادارات و اطلاع رسانی از عملکرد دولت  را خواستار شد تا مردم در این هفته از زحمات واقعی  د ولت در راستای خدمت رسانی آگاه شوند.

فرماندار شهرستان ویژه میانه ، برآوردن منویات رهبری را تنها وظیفه اصلی و مهم دولت خوانده و بر همراهی و یاری مردم و مسوولین با دولت جدید در راستای تحقق اهداف نظام تاکید کرد.
 
منبع : http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=13435
 
 
 
 
1
1