- ارسال کننده: عشق ماوی تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۵

فرماندارمیانه:موفقیت دولت سبب موفقیت و آرامش مردم است!

فرماندارویژه شهرستان میانه با بیان اینکه موفقیت دولت سبب موفقیت و آرامش مردم است گفت: کمک به دولت موجب کمک  به نظام و  ایجادامنیت و آسایش برای مردم است.
تقی خلفاپور در نشستی  با مسوولین واحدهای فرمانداری  افزود: دولت ما دولت نظام اسلامی ایران  و پرچمدار و علمدار آن به شمار رفته و همه تلاش خود را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و عبور از معبرهای سهمگین  در رسیدن به امنیت و آسایش مردم بکار می بندد.
وی با اشاره به اینکه  تا  ولایت فقیه در راس امور جامعه اسلامی ماست به مملکت و مردم ما آسیبی نخواهد رسید .معاون استاندار آذربایجان شرقی اظهار امیداواری کرد که دولت جدید با کابینه جدید بتواند منویات مقام معظم رهبری را به نحو احسن به منصه ظهور رساند زیرا دولت جدید دولت اعتدال بوده و در عمل به وظایفش نیز جانب اعتدال را رعایت خواهد کردتا اهداف اصلی نظام  که همانا خواسته رهبری و مردم می باشد تحقق یابد.
خلفاپور با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: کارکنان فرمانداری میانه از جهات مختلف در جریانات سیاسی از جمله انتخابات رتبه برتر را کسب کرده اند که این امر تنها در سایه همت کارکنان فرمانداری حاصل آمده است .
وی اظهارکرد: تا زمانی که کارمند دولت  هستیم مسئولیم و خواسته ولایت فقیه  به کار ما مشروعیت می دهد ، همچنین ما وظیفه داریم در کنار دولت و اطاعت از رهبری  تلاش کنیم تا در داخل و خارج کشور برای ملت ایران امیدواری ایجاد شود  زیرا هرکاری  که با تدبیر انجام شود بدنبال خود امیدواری خواهد داشت.
خلفاپور با بیان اینکه در برخی مواقع به عناوین مختلف در غفلت قرار می گیریم بر آگاهی و داشتن و جمع آوری اطلاعات بروز برای تصمیم گیری عاقلانه از سوی مسئولین تاکید کرده گفت:  از تصمیمات احساسی ، شتابزده و عجولانه که منجر به ایجاد معضل و مشکل می شود  به طور جد خودداری کنید.فرماندار ویژه میانه اضافه کرد: ما وظیفه داریم گذشته تاریخ انقلاب اسلامی ، شهدای انقلاب ،جنگ تحمیلی  و رشادت تک تک رزمندگان را سرلوحه امور خود قرار داده  و جهاد گونه به پیش برویم تا خواسته دولت  و مردم و درنهایت رضایت خداوند متعال برآورده شود.
وی اعتقاد بر شعار سرمایه گذاری و حمایت از آن را مهمترین راه کمک به کشور و نظام خوانده گفت: مجوز احداث چندمجتمع پرورش ماهی صادر شده و در حال حاضر 800 تن در سال تولید ماهی داریم که تا 7000 تن ظرفیت تولید قابل افزایش است.فرماندار میانه در ادامه از ایجاد پروژه تجاری ، اداری مسکونی عظیم در میانه خبر داد و افزود: سرمایه گذارتهرانی زمین بزرگی را تامین و در نظر دارد مجتمع تجاری اداری مسکونی باشکوه و بزرگی را در ابتدای خیابان معلم شمالی احداث نماید که قطعاً در ساخت و سازهای جدید  راهکارهای ویژه و منحصر به فرد را شاهد خواهیم بود.

1
1