- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۴

شروع کلاسهای مدیریت، مربیگری و مقدماتی مهدهای کودک(شهری و روستایی) در میانه

با یاری خداوند متعال، مرحله ی دوم کلاسهای مدیریت، مربیگری و مقدماتی مهدهای کودک(شهری و روستایی)، از هفته ی آینده روز سه شنبه مورخه ی 92/06/12 در میانه برگزار خواهد شد.

از متقاضیان محترمی که قبلا در این مورد تقاضانامه ی خود را به واحد موسسات غیردولتی ارائه نموده اند، خواهشمند است صبح روز پنجشنبه مورخه ی 92/06/07 جهت دریافت برنامه ی کلاسی خود، به اداره ی بهزیستی میانه مراجعه فرمایند.

از خانمهای محترم دانش آموخته در رشته های مرتبط (روان شناسی، علوم تربیتی، کودکیاری، آموزش ابتدایی)، همچنین کلیه ی دانش آموختگان رشته های غیرمرتبط و نیز دیپلمه ها که علاقمند به شرکت در این کلاسها می باشند، دعوت بعمل می آید تا از مهارتهای ارائه شده در این کلاسها توسط اساتید محترم، بهره مند گردند.

ارائه ی مجوز فعالیت مهدهای کودک(برای رشته های دانشگاهی مرتبط) و روستامهدها(برای رشته های دانشگاهی غیرمرتبط و نیز دیپلم)، براساس فراخوان هایی که از سوی معاونت محترم اموراجتماعی سازمان بهزیستی استان آذربایجانشرقی در هر سال تعیین می گردد، بر اساس اولویت و درخواست از سوی متقاضی و نیز پس از قبولی در امتحانات مدیریت و مربیگری مهدهای کودک، انجام خواهد شد. برای رشته های مرتبط دانشگاهی، مجوز فعالیت به صورت شهری و برای رشته های دانشگاهی غیرمرتبط و دیپلم، مجوز فعالیت به صورت روستامهد در روستاهای میانه خواهد بود.

پس از اتمام دوره، از شرکت کنندگان محترم امتحان بعمل خواهد آمد و برای قبولین نیز گواهی نامه ی معتبر از سوی سازمان بهزیستی استان آذربایجانشرقی، اعطاء خواهد شد.

شهریه های مربوط به شرکت در کلاسهای مدیریت و مربیگری، براساس تعرفه های ارائه شده از سوی دانشگاه علمی کاربری بهزیستی شهرستان تبریز، در زمان تحویل برنامه ی کلاسی مشخص خواهد شد که پرداخت آن بر عهده ی شرکت کنندگان می باشد.

لازم به توضیح است از مدیران محترم مهدهای کودک شهری و روستامهدهای میانه خواهشمندیم در صورت داشتن مربیانی که تاکنون موفق به شرکت در دوره ها نشده اند، جهت نام نویسی آنها حتما اقدام فرمایند در غیر اینصورت از ادامه ی همکاری آنان ممانعت بعمل خواهد آمد.

هدف از برگزاری دوره های مدیریت و مربیگری مهدهای کودک، ارائه ی هرچه بهتر خدمات به روز، علمی و کاربردی برای کودکان و خردسالان خانواده های محترم می باشد.

آدرس:

میانه، پایین تر از میدان نماز، خیابان شهیددکتر بهشتی، جنب کانون فکری کودکان و نوجوانان، اداره بهزیستی.

تلفن:

04232228715

داخلی 17

داخلی 25

   

 

1
1