- ارسال کننده: سرباز حریم ولایت تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۲

امام جمعه میانه : ولایت فقیه مهمترین وجه تمایز کشور ما با سایرکشورهاست


امام جمعه میانه گفت: راهگشای مشکلات و مهمترین وجه تمایز کشور ما با سایر کشورها  در وجود نعمت ولی فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی در نشست ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی درمناسبتهای  مذهبی ، به وضعیت کنونی مصر با آن همه پیشینه ، جایگاه و موفقیتهای فراوان  در گذشته اشاره کردو افزود: قیام و انقلاب مصریها در اثر خلاء نعمت ولی فقیه مصادره شده و تمام برنامه هایشان بهم ریخت.

نماینده ولی فقیه در میانه ، با اشاره به اینکه در آستانه ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) قرارداریم واینکه امامزاده اسماعیل (ع) نوه امام صادق (ع) است خواستار ساماندهی دسته جات عزاداری و برگزاری مراسم ویژه عزاداری این امام بزرگوار در شهرستان شد.

وی افزود: دسته جات عزاداری از محل مسجدحضرت ابوالفضل (ع) به سمت امامزاده اسماعیل در حرکت خواهندبود که در این راستا مسیرحرکت باید توسط شهردار بانصب بنر و پارچه های مشکی  متمایز و مشخص  شود.
حامدی بر بازخوردگیری از ایام ماه مبارک رمضان بخصوص شبهای قدر و ساماندهی حضور مردم با تشخیص نقاط ضعف و قوت تاکید کرد تا این مراسمات در سالهای آتی به صورت باشکوهتر برگزارشود.

نماینده ولی فقیه در میانه اظهارکرد: پیشنهاد برگزاری عید متوفیان در طول روز از مسائلی  است که باید در کمیته دین و معنویت مطرح و آسیب شناسی گردد.
امام جمعه میانه با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجائی و باهنر ، شهادت این دو دولتمرد بزرگ را موجب به ثمرنشستن نهال نوپای انقلاب و قداست دولت خواند .

وی همچنین از همت مجلس در تایید بسیاری از وزرا برای اینکه دولت جدید هرچه سریعتر بتواند با تمام قوا به صحنه مسئولیت آمده و بعد از خلق حماسه سیاسی توسط مردم ،عزم خود را در جهت رفع مشکلات مردم بکاربندد قدردانی کرد.
1
1