- ارسال کننده: مهدی احدی تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۲

آقای کریمپور به نظرتان کدام بدتر است؟ خائنین روسیاه یا بادمجان دورقاب چینان رسوا؟!!!

مطلبی که می نویسم شاید به ظاهر جوابی باشد در  برابر مطلب آقای کریمپور با عنوان "حماسه4: درجه شهرداری میانه از 8 به 9؛ افتخار خادمان و باز روسیاهی خائنین" ولی علاوه بر آن دردودلی است که شاید حرف دل بسیاری از همشهریانم باشد.

در چند روز اخیر آقای کریمپور بطور کاملا مشهود سنگ شهردار محترم را به سینه زده اند و این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست. از جلسه ی اتاق کنفرانس و بخشش جناب آقای شهردار گرفته تا ارتقای رتبه ی این اداره! بگذریم از اینکه بخشش های ایشان به چه شکلی بوده و آقای فراز احمدی بسیار زیبا در این مورد نوشته بودند ولی میرسیم به کسب رتبه که گویا الان باید همه به این رتبه افتخار کنیم!!! در مطالعاتی که در مورد رتبه بندی شهرداری ها داشتم به نکته ی جالبی برخوردم که برای شما هم بیان میکنم. نمیدانم تا بحال نام شهر گراش به گوشتون خورده بود یا نه؟ من که نشنیده بودم. این شهر در استان فارس قرار دارد. جمعیت میانه بیش از چهار برابر جمعیت این شهر است و مساحت کل شهرستانش(دقت کنید شهرستان و نه شهر!) 3 کیلومتر مربع است!!! این شهر رتبه ی 7 شهرداری را دارد و میانه ای که ما به قدمت و مردم و آثارتاریخی و فرهنگی اش افتخارها میکنیم همین چند روز پیش به رتبه ی 9 ارتقا یافته و این چنین در بوق و کرنا کرده اند. تا جایی که ابتدای مطلب آقای کریمپور با حدیثی شروع شده که از آن می فهمیم برای دشمنان شهردار غضب و عذابی در راه است!!! هرچند که این رتبه در خور شهرمان به هیچ وجه نیست ولی بازهم مایه ی خوشحالی من شد ولی نوع بیان و جانبداری های بی چون و چرای آقای کریمپور در روزهای اخیر، حرکتی هست که زیاد خوشآیند نیست.

آقای کریمپور میخواهم کمی شما را با شهر میانه آشنا کنم. جایی که شما انگار آنجا زندگی نمی کنید به شهرداری اش می نازید. آیا دیده اید خیابان های با ظاهری نه در شان یک مرکز شهرستان و کوچه های نه در شان حتی یک بخش را؟ آیا دیدید خیابان پزشکی قانونی در شهرک اندیشه چند سال در گل ماند؟!!! راستی کو زباله دان های تفکیک شده که برای هر شهری واجب است؟ در میانه چندتا از اینها داریم؟ راستی میدانید برای هرمیانه ای چند متر مربع فضای سبز داریم؟ به نظرتان کافی است؟ از فعالیت های فرهنگی شهرمان چه خبر؟ خوب پیش میروند آقای کریمپور؟ شنیده ام یکی از وظایف شهرداری فعالیت های فرهنگی است. من اشتباه شنیده ام یا شهرداری میانه کم کاری کرده است؟

قصدم از گفتن این حرفها این نبود که شهردار حاضر باید همه ی این امور را روبراه میکرد. مطمئنا دوره های قبل هم کم کاری بوده است ولی اینکه هرکس در موقعیت کنونی چگونه کار میکند برای ما مهم است.

راستی آقای کریمپور میدانید چرا به قول خودتان تهمت چک گرفتن از شهردار را به شما زده اند چون پشت تعریف های ناحق و نابجا حتما نفع شخصی ای در کار است.

 

1
1