- ارسال کننده: برنامه ریزی شهری تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۲

آغاز مراسم ارتقای فرمانداری مرند به معاونت استانداری آذربایجان شرقی فعالیت فرمانداری ویژه مرند به طور رسمی آغاز شد

آغاز مراسم ارتقای فرمانداری مرند به معاونت استانداری آذربایجان شرقیفرمانداری ویژه مرند
فعالیت فرمانداری ویژه مرند به طور رسمی آغاز شد

مراسم ابلاغ رسمی فرمانداری ویژه مرند و ارتقای آن به معاونت استانداری آذربایجان‌شرقی با حضور جمع کثیری از مدیران ارشد استانی و شهرستانی در محل تالار همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فارس از مرند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی نعمت‌زاده امام جمعه شهرستان ویژه مرند ظهر امروز مبسوطی با اشاره به ضرورت اهتمام بیش از گذشته مسئولان به تحقق سازی برنامه‌های وحدت بخش اجتماعی، فرهنگی در بخش‌های مختلف جامعه اظهار کرد: تأسیس فرمانداری ویژه در تحکیم وحدت و توسعه جهش دار باید نتیجه بخشی مناسبی در مسیر تقویت ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی مورد انتظار مردم داشته باشد.

وی با اشاره به این مطلب که مردم و مسئولان باید قدردان و حافظ دستاوردهای متعالی نظام جمهوری اسلامی باشند، افزود: حل و فصل مشکلات مردم و نیز تلاش برای تحقق انتظارات آنان باید همواره در اولویت کاری مسئولان امر باشد.

وی با تأکید بر ضرورت دوری جستن مسئولان و مردم از مسائل تفرقه برانگیز سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، یادآور شد: خدمت بی منت و صادقانه در مسیر متعالی سازی اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی اول و آخر تمامی مسئولیت های اداری باشد.

نعمت زاده با اشاره به اهمیت تداوم همگرایی و همسویی ملی تمامی احزاب و گروه های فعال سیاسی و اجتماعی برای به سرانجام رساندن اهداف و برنامه های دولت جدید، خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی نظام مردمی و اداری بیش از گذشته به بالندگی و تعالی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیاز دارند.

امام جمعه شهرستان ویژه مرند افزود: این شهرستان با توجه به سابقه درخشان تاریخی، فرهنگی و اجتماعی نیازمند برخورداری بیش از گذشته از مجموعه تسهیلات و اعتبارات ملی می باشد تا به نوعی شرایط لازم برای شکوفایی ظرفیت‌های اداری و مردمی مناطق مختلف شهری و روستایی آن فراهم شود.

حالا نمایندگان ما حرفی برای گفتن ندارن و ککشون..............!!!!