- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۲

جلسه فعالان سایبری شهرستان میانه بامهندس حسینی

فعالان عرصه خبردرشهرستان میانه جمعه92/6/1پس از ضیافت شام ،نشستی بامهندس حسینی نماینده مردم شریف شهرستان میانه برگزارکردند.

توسعه گردشگری،طرح های عمرانی ،نظارت وتوجه برمسئولین ادارات، کابینه دولت یازدهم، رادیو میانه،بیمه همگانی،تعدیل فیلترینگ،تعامل بین نمایندگان میانه و فرمانداری ترکمنچای از جمله مباحثی بودکه مورد نقد و بررسی قرارگرفت.

مهندس حسینی بابیان اینکه نظارت و پیگیری فعالان خبری عامل رشدشهرستان خواهد بود از جمع حاضربه عنوان زبان گویای مردم یادکرد.

ایشان درپاسخ به سوال یکی از حاضرین در مورد علت راکد ماندن طرحهای عمرانی ازجمله آب شرب میانه و راه آهن میانه تبریز گفت: پیگیر اتمام این پروژه ها هستم اماعدم نقدینگی و کمبوداعتبار علت اصلی راکدماندن طرح های عمرانی است که امیدواریم در دولت جدید مرتفع شود.

یکی از حاضرین به نقل از برخی ساکنین بخش ترکمانچای یکی از عوامل عدم ارتقای بخشداری این منطقه به فرمانداری را تنگ نظری کسبه میانه عنوان کرد.در پاسخ به این سوال مهندس حسینی خاطرنشان کرد: تا امروز هیچ شهروند میانه ای چنین درخواستی از من نکرده است.مردم میانه مردمی نجیب هستند و هرگز چنین درخواستی نخواهند کرد.بنده مجدانه دردولت جدید پیگیر این قضیه هستم .

درادامه جلسه،مهندس حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه تعامل نمایندگان در خصوص عزل و نصب مسئولان افزود:ضرورتی ندارد هر دو نماینده برای عزل مسئولی اتفاق نظر داشته باشند.همینکه برای یکی از نمایندگان بی کفایتی مسئولی با دلایل کافی و منطقی محرز شود باید نسبت به عزل آن اقدام کند.

ایشان در ادامه افزود: وجود اختلاف نظر بین نمایندگان تا حدودی طبیعی است و نباید نگران این وضعیت باشید.اما به محض مشاهده بی تقوایی از هرکدام فورا باید تذکر بدهید.مهندس حسینی برای تسریع در نتیجه گیری ،پیشنهاد برگزاری جلسه مشترک با جناب آقای مددی را مطرح کردند و از فعالان خبری خواستند مواردی را که مطرح کردند بین این دو نماینده تقسیم کنند و بر روند آن نیزنظارت کنند.

مهندس حسینی با اشاره به بیمه همگانی افزودند: این طرح را بنده در مجلس مطرح کردم و برای آن حدود 220 امضا از نمایندگان گرفتم.با تایید جناب آقای احمدی نژاد رئیس جمهوری سابق قرار بود در هئیت دولت مطرح شود که بنابه دلایلی طرح نشد.معاون اول رئیس جمهور دولت جدیدجناب آقای جهانگیری قول مساعدت دادند که در آینده نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

هم چنین در خصوص وضعیت رانندگان ،مهندس حسینی گفتند: معتقدم برای رانندگان اتوبوس ها و ماشینهای سنگین مثل سابق کمک راننده تعریف شود و حق بیمه راننده و کمک راننده را دولت پرداخت نماید.در دوره هفتم نیز اقداماتی در این خصوص انجام داده بودم و در آینده نیز پیگیر خواهم بود.

1
2
1 2