- ارسال کننده: یاسین حسینی مقدم تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۱

آیا اداره آبیاری میانه از نصب کنتورهای غیرمجاز در روستاها اطلاع دارد؟؟؟

 

آب مایه ی حیات است که اهمیت آن در زندگی بشر غیر قابل انکار است اما هنوز هم در جای جای میهن عزیزمان هموطنانی وجود دارند که از نبود آب آشامیدنی در مناطق مسکونی خود رنج می برند. با توجه به محوریت توسعه و آبادانی روستاها در برنامه های توسعه ای کشور، انتظار می رود با اقدام سریع و به جای مسئولین، گره کور این معضل بزرگ که گریبان اکثر روستاییان کشور و همین طور روستا نشینان میانه ای را گرفته است، باز شود. 

با توجه به فصل گرما و اوج گرفتن نیاز روستاییان به آب مصرفی، علاوه بر حفر چاه های غیرمجاز در روستاها و نبود نظارت کافی بر آن، عده ای از روستاییان نیز دست به لوله کشی های غیر مجاز و استفاده از پمپ های آبی می زنند که حق سایر روستاییان را در دسترسی به آب که اساس جریان زندگی این مردم است زایل میکنند.

نبود نظارت کافی بر این مسأله جسارت عده ای را به جایی رسانده که امروز شاهد مسأله ای دور از انتظار بودیم...

در روستاهای کاغذکنان میانه عده ای در عملی مبتکرانه کنتورهای آبی را از تهران به روستاها انتقال داده و در میان روستاییان به قیمت 1.500.000 ریال به فروش می رسانند و علاوه بر آن با توجه به تخصصی که در امر لوله کشی دارند اقدام به لوله گذاری و نصب کنتورهای آب می نمایند و نکته ی قابل توجه این است که اذعان داشته اند هیچ قبضی برای این کنتورهای آب از طرف آبیاری منطقه صادر نشده و کنتور گذاران ماهیانه مبلغی را شخصاً دریافت خواهند کرد!!!!!!

از مسئولین محترم اداره آبیاری میانه خواهشمندیم به این مسأله سریعاً رسیدگی فرمایند که آیا این افراد اقدام به کلاه برداری نموده اند و یا اینکه با نظارت این سازمان محترم اقدام به نصب کنتور شده است... و اینکه این کنتورهای آب چگونه در اختیار یک شهروند عادی لوله کش قرار گرفته است؟؟؟

یکی از روستاها ی مذکور، روستای سهل آباد، واقع در کاغذکنان می باشد و اهالی این روستا خواهان پیگیری سریع این موضوع از طرف مسئولین محترم هستند.

1
2
1 2