- ارسال کننده: کمیل میانه تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۱

حجت الاسلام حامدی درخطبه های این هفته نماز جمعه : دولتمردان ، شهیدان رجایی و باهنر را برای خود الگو قرار دهند.

حجت الاسلام حامدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه میانه بااشاره به فرارسیدن هفته ی دولت درخطبه های این هفته ی نماز عبادی ، سیاسی جمعه افزود : دولتمردان میراث خون شهیدان رجایی و باهنر هستند بایستی دولتمردان این شهدای والامقام را برای خود الگو قرار دهند و اخلاصی که در این دوشهید والامقام سراغ داریم سرلوحه ی برنامه ی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ستاد برگزاری نمازجمعه ی میانه _ حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه در خطبه های نماز عبادی ، سیاسی جمعه این هفته در ادامه  مباحث  مطرح شده هفته های گذشته از کلمات قصار  نهج البلاغه  بیان کرد :امیرالمومنین علی (ع) می  فرمایند : سه ویژگی  است که باعث ذلت و حقارت  انسان می شود : اولی طمع  داشتن ، دومی پیش  هرکس و ناکسی سفره دل باز کردن و  سومی امیر  شدن زبان بر انسان.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به روز جمعه اول  شهریور  ماه بعنوان روز بزرگداشت شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز  پزشک ، به کلیه ی اطبا و پزشکان و کلیه  کسانی که  درعرصه ی بهداشت و درمان خدمت گذاری  میکنند این  مناسبت را تبریک گفته و برایشان آرزوی  توفیق کرد.

نماینده ولی فقیه درشهرستان میانه با اشاره به روز  شنبه  دوم شهریور ماه آغاز هفته ی دولت و هشتم  شهریور ماه  سالروز شهیدان رجایی و باهنر افزود :  هفته ی دولت با دو  هدف پایه گذاری شده است. اولی  اینکه دولتمردان  عملکردشان را به مردم اطلاع و گزارش  دهند و دومی اینکه  مردم از زحمات و تلاش های قوه ی  مجریه و دولتمردان  قدردانی کنند.

حجت الاسلام حامدی درهمین زمینه تصریح کرد :  شهادت  شهیدان رجایی و باهنر باعث به ثمر نشستن  و پربار شدن  نهال انقلاب اسلامی ایران و سبب عزت و آبرو بخشیدن به  قوه ی مجریه و دولتمردان شد.

وی بااشاره به این نکته که دولتمردان میراث خور شهیدان رجایی و باهنر هستند خاطر نشان کرد : دولتمردان این شهدای والامقام را برای خود الگو قرار دهند و اخلاصی که در این دوشهید والامقام سراغ داریم سرلوحه ی برنامه ی خود قرار دهند.

وی همچنین افزود : شهادت این شهدای عزیز نیز نشانگر مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که دشمنان ایران اسلامی شخصیت های بزرگی همچون شهیدان رجایی و باهنر را به سادگی و ددمنشانه وبا کینه توزی تمام  در جهت ایجاد مشکل در مسیر انقلاب به شهادت رساندند. این باب نیز هنوز هم مفتوح بوده و درباب انرژی هسته ای در جهت حق طلبی های ملت ایران شهدا و هزینه های زیادی داده شده  و هم مشکلات و خسارت هایی به ملت تحمیل شده است. ولی بحمدالله ما هم در سالیان گذشته ی عمر انقلاب اسلامی یادگرفتیم و تجربه کردیم که این خون های مقدس ومطهر باعث تسریع و تثبیت در حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

در انتها نیز حجت الاسلام حامدی بااشاره به کمک 650 میلیون تومانی مردم میانه جهت اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان که از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع آوری شده بود از روحیه ی احسان و نیکوکاری مردم شهید پرور میانه تقدیر و تشکر کرد/.

1
2
1 2