- ارسال کننده: کلنا عباسک یا زینب تاریخ: ۹۲/۰۶/۰۱

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان و مددی نماینده مردم میانه از پروژه های ورزشی شهرستان

سید محمد شورین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی به همراه محمد علی مددی مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از استادیوم 5 هزار نفری، سالن باستانی و مجتمع رزمی میانه بازدید و راهکارهای تسریع در اجرای این پروژ ها را بررسی کردند.

در این دیدار سید محمد شروین اسبقیان تصریح کرد: پیگیر جدی رفع نواقص استادیوم پنج هزار نفری میانه بوده ایم و عملیات نصب چمن مصنوعی اتمام یافته و در حال حاضر پیگیر عملیات حصار کشی، نصب تارتان، سدرب و جاده دسترسی هستیم.
اسبقیان در این بازدید گفت: با رایزنی های انجام یافته مقرر شده هفته اینده مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور مهندس ترکاشوند در شهرستان میانه حضور یافته تا در تسریع اتمام و افتتاح این پروژه و استادیوم دستورات لازم را صادر کند تا این استادیوم بعد از 17 سال افتتاح شود.
وی با تاکید بر حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان میانه بر اتمام راههای دسترسی به پروژه بزرگ ورزشگاه 5000 نفری میانه افزود: استادیوم 5000 نفری میانه در 2 سال اخیر روند خوبی را برای تکمیل پیموده و این روند حاصل نظارت دقیق و پیگیری های فرماندار میانه و دفتر فنی اداره کل بوده که با افتتاح این استادیوم فوتبال شهرستان میانه به آرزوی دیرینه خود خواهد رسید.محمد علی مددی مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: تمامی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بر اعتلای ورزش استان و تحقق اهداف دولت و نظام بر بخش جوانان تاکید و اهتمام دارند.
وی افزود: اعتبارات لازم برای اتمام نواقصات استادیوم در حال بررسی است و به زودی اعتباررات لازم تخصیص خواه یافت.
سید محمد شورین اسبقیان در حاشیه این بازدید گفت: ورزش میانه را پرچمدار ورزش قهرمانی در استان دانست و افزود: ورزش قهرمانی شهرستان میانه حق بزرگی بر ورزش کشور دارد. 
وی در ادامه افزود: برای تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه 5 ساله استان، توجه به مقوله ورزشی الزامی و باید در پایان سند چشم انداز 5 ساله ورزش آذربایجانشرقی در بین 3 استان برتر کشور جای بگیریم و جامعه ورزشی استان شایستگی این عنوان را دارد وبرای دستیابی به این مهم باید حرکتی هدف دار و سریع در برنامه ها داشته باشیم.
وی استعداد ها و پتانسیل های ورزش میانه را بسیار بالا دانست و عنوان کرد: برای اینکه از این پتانسیبل ها در راستای کسب افتخارات ملی بهره ببریم باید توجه ویژه ای به زیر ساخت ها و بخش سخت افزاری شهرستان شود.

1
1